Dahua AI به Haier کمک می کند پارک صنعتی هوشمندی در روسیه ایجاد کند

(Total 1 Votes : 5 of 5)

14 / 11 / 1398
پارکینگ هوشمند داهوا

گروه حایر ، تولید کننده لوازم خانگی چین ، برای مقابله با تقاضای روز افزون در اروپا ، یک پارک صنعتی جدید در روسیه ایجاد کرده است. با مساحت حدود 124.9 هکتار ، سایت جدید در نابرژنی چلی ، یک شهر مهم صنعتی در تاتارستان روسیه واقع شده است.

حایر با تکمیل تدریجی کارخانه های خود در پارک صنعتی ، به دنبال یک سیستم هوشمند برای تحقق کارهای متعدد در کل پارک صنعتی است. اول ، برای جلوگیری از سرقت و شناسایی به موقع افراد از بالا رفتن از حصار محیطی. دوم ، ارائه نظارت جامع در کل پارک صنعتی و داخل کارخانه که شامل: نظارت بر خط تولید و رفتار سیگاری کارکنان در ساعات کاری در مناطق اداری است. حضور کارکنان کارآمد؛ شناسایی وسیله نقلیه در مناطق ورودی و خروجی پارک صنعتی؛ و مدیریت کلی کلیه دستگاه ها ، خروجی گزارش داده ها و غیره

تشخیص نفوذ

تیم Dahua روسیه یک راه حل کامل هوشمند با استفاده از دوربین های AI ، دوربین های پیرامونی ، سیستم ANPR ، کنترل دسترسی ، سیستم حضور در زمان ، مانع تشخیص چهره ، سکوی DSS PRO و ذخیره سازی EVS برای پارک صنعتی حایر طراحی کرد. قابل ذکر است که همه دستگاه ها در یک بستر مدیریت مرکزی یکپارچه شده اند و کنترل و مدیریت سیستم را برای اپراتورها آسان تر می کند. علاوه بر این ، این سیستم همچنین از ارتقاء بیشتر دستگاه بر اساس برنامه آینده مشتری برای چند سال آینده پشتیبانی می کند.

عملکرد محافظت محیطی با هوش مصنوعی می تواند آلارم کاذب ناشی از اشیاء بی ربط را تا حد زیادی کاهش دهد

برای کمک به حایر در رفع اولین مشکل ، دوربین های شبکه Dahua 5MP WDR IR Bullet AI برای حفاظت از محیط پارک صنعتی حایر انتخاب شدند. این دوربین ها با دارا بودن بازدارندگی فعال ، می توانند پیش از اقدام کاربران ، به مهاجمان هشدار دهند تا از این کار خارج شوند. هنگامی که یک نفوذ تشخیص داده شد ، یک چراغ سفید روشن می شود ، همراه با یک وزوز برای اخطار دادن به مزاحم. علاوه بر این ، عملکرد محافظ محیطی با هوش مصنوعی آن می تواند آلارم کاذب ناشی از اشیاء بی ربط را تا حد زیادی کاهش دهد. ترکیبی از تجزیه و تحلیل پیشرفته هوش مصنوعی و زنگ هشدار در زمان واقعی به یک دسک تاپ یا مشتری های تلفن همراه ، نیازها و منابع سیستم را کاهش می دهد ، در نتیجه باعث افزایش کارایی سیستم نظارتی می شود.

فناوری IR هوشمند

مناطق اداری و داخلی کارخانه ماشین لباسشویی با دوربین های مدار بسته شبکه Dahua 4MP WDR IR Dome IR پوشانده شده است ، در حالی که مناطق عمومی توسط دوربین مدار بسته شبکه 2MP 25x Starlight IR PTZ تحت نظارت قرار می گیرند.

به عنوان عضوی از خانواده محصول سازگار با محیط زیست Dahua ، دوربین های شبکه Dahua 4MP WDR IR Dome IR فناوری رمزگذاری شده H.265 را به منظور ارائه نور ستارگان ، فناوری IR هوشمند و همچنین تکنیک های هوشمند پردازش تصویب تصویب می کنند. باعث افزایش پهنای باند و ذخیره سازی ، با طراحی صرفه جویی در مصرف انرژی برای افزایش نظارت بر عملکرد سیستم. با استفاده از الگوریتم تحلیلی سیستم تصویری هوشمند (IVS) ، این دوربین های گنبدی همچنین از توابع هوشمند پشتیبانی می کنند تا صحنه ای را برای نقض سه نفره ، تشخیص نفوذ و اشیاء متروکه یا مفقود شده نظارت کنند. در آینده می تواند به سرعت و با دقت به حوادث مناطق نظارت شده پاسخ دهد.

این دوربین ها مجهز به کنترل صاف ، تصویر با کیفیت بالا و محافظت مناسب هستند

درمورد مناطق عمومی ، دوربین های شبکه Dahua 2MP 25x Starlight IR PTZ دارای بزرگنمایی نوری قدرتمند و عملکرد دقیق پان / شیب / زوم دقیق هستند که می توانند یک محدوده مانیتورینگ بزرگ و جزئیات غنی را ارائه دهند. از طریق جدیدترین فناوری Starlight ، دوربین ها می توانند به عملکرد کم نور بسیار عالی برسند. علاوه بر این ، این دوربین ها مجهز به کنترل صاف ، تصویر با کیفیت بالا و محافظت مناسب هستند که شرایط اکثر پارک های صنعتی را برآورده می کنند.

تشخیص چهره

موانع تشخیص چهره داهوا در ورودی پارک صنعتی حایر و ساختمان اداری آن مستقر شده و امکان عبور سریع و بدون دردسر کارمندان ثبت شده حایر را بدون استفاده از کارتهای کارمندان یا سایر مدارک شناسایی فراهم می کند. این سیستم مبتنی بر یک الگوریتم یادگیری عمیق است که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است ، که تصاویر چهره گرفته شده توسط دوربین را با آنهایی که در کتابخانه ذخیره شده اند برای مقایسه هویت شخص و مجوز اجازه مقایسه می کند. دسترسی برای افراد ثبت نشده رد خواهد شد.

از ورودی و خروجی پارک صنعتی از 2 دوربین مگاپیکسلی Full HD AI Access ANPR دوربین برای شناسایی وسایل نقلیه ورودی و خروج استفاده می کنید. دوربین ها با داشتن ضبط بیش از 99٪ ، می توانند به طور خودکار پلاک شماره یک وسیله نقلیه را با سرعت پایین کمتر از 40 کیلومتر در ساعت تشخیص دهند و داده های وسیله نقلیه از جمله جهت خودرو ، اندازه خودرو و تشخیص رنگ وسیله نقلیه (در طول روز) را بر اساس عمق ضبط کنند. الگوریتم یادگیری. گذشته از این قابلیت ها ، دوربین ها همچنین می توانند سد را طبق لیست سفید تنظیم شده توسط کاربران کنترل کنند و اجازه دهند وسایل نقلیه ثبت شده بدون توقف حرکت کنند.

پلت فرم مدیریت Dahua DSS PRO کلیه دوربین ها و دستگاه های فوق را ادغام می کند

در مركز مديريت ، تمام اطلاعات جمع آوري شده توسط دوربين هاي فونت ، به يك تصوير 16-HDD Enterprise Video Storage منتقل مي شود. با Seagate HDD ، دستگاه بدون نسخه ارائه می دهد.