شرکت داهوا تکنولوژی در GSX

(Total 1 Votes : 5 of 5)

28 / 07 / 1397
دوربین مدار بسته داهوا dahua

در GSX، شرکت Dahua Technology که یکی از پیشگامان سیستم های نظارت تصویری و دوربین مدار بسته است،دوربینهای حرارتی[1]، انتقال برق تقویت شده روی اترنت[2] (ePoE)، دوربین های ePoE با تکنولوژی جدید دید در شب رنگی و راهکارهای هوشمند خود برای Key verticals را برجسته کرده است.

جنیفر هکِنبرگ، مدیر ارشد بازاریابی محصولات داهوا می گوید "ما از اینکه فرصت به نمایش گذاشتن این تعداد تکنولوژی جدید و پیشرفته را به طور همزمان داریم خوشحالیم. با بنیان قدرتمند دوربین ها، ضبط کننده ها و لوازم جانبی، هدف ما این است که از GSX به عنوان یک فرصت برای نشان دادن تکنولوژی که محصولات ما را وارد فاز جدیدی کرد استفاده کنیم."

Dahua به تمرکز خود روی تعهد[3] به معرفی راهکارهای جامع و نوآورانه برای صنعت امنیتی ادامه می دهد. جدیدترین نوآوری، دوربین های جدید ePoE با تکنولوژی دید در شب رنگی است که شامل سنسورهای قدرتمند STARVIS و لنزی با دهانه[4] بزرگ است که تصاویر رنگی روشنی در مکان هایی با نور کم ایجاد می کند (تا 1 Lux). این تکنولوژی حساس به نور به دوربین این امکان را می دهد تا نور بیشتری را بگیرد و تصاویری رنگی با جزئیات و کنتراست بهتری باز تولید کند. دوربین های ePoE Bullet (بولت) و Dome (دام) جدیدترین اجزای راهکار انتقال از راه دور ePoE Dahua هستند. دستگاه های ePoE به راحتی در سیستم های آنالوگ حال  حاضر یا PoE ادغام می شوند و همچنین در ترکیب برای ارائه انتقال 800 متری در کابل های CAT5E/CAT 6 مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر راهکارهای نور کم، داهوا خط دوربین های حرارتی خود را نیز به نمایش گذاشته که ویدیوهای identification-Level در تاریکی مطلق ضبط می کند. تمامی دوربین های حرارتی داهوا دارای یک تصویرگر حرارتیuncooled Vanadium Oxide به همراه یک لنز Athermalized و فوکس- فری[5]  که تصاویر شفاف در تاریکی مطلق بوجود آورده و توانایی تصویر برداری در باران، مه و برف را دارد. خط دوربین حرارتی داهوا شامل دوربین های حرارتی Bullet و مدل های هیبرید PTZ می شود که یک سنسور 2MP CMOS در کنار سنسور حرارتی برای نظارت راه دور را در بر می گیرد و در یک پکیج برای دیدن پیدا و پنهان قرار گرفته است. تمامی دوربین های حرارتی Dahua دارای یک بخش شناسایی کننده آتش در درون خود است که افرایش دما را تشخیص می دهد و درباره یک آتش احتمالی هشدار می دهد.

Dahua همچنین دوربین نوآورانه شمارش افراد دو سنسوره  3MP خود که با استفاده از الگوریتم پیچیده شمارش افراد، آماری دقیق از جریان افراد را ارئه می کند را به نمایش گذاشت. این دوربین مداربسته از یک بخش تحلیل کننده دید (VPU) استفاده می کند که دید ماشینی قدرتمند و آگاهی دیداری را ارائه می کند که به کار گیری دید پیشرفته ای را امکان پذیر می کند که با ISP های معمولی غیر ممکن است. دو سنسور 3MP با یکدیگر همکاری می کنند تا جریان ویدیویی یگانه ای ارائه کنند که عمق سه بعدی تصویر را می گیرد و دقت بیشتری را نسبت به دوربین های تک سنسوره ارائه می کند.

وین هرد، معاون فروش داهوا در آمریکای شمالی می گوید "نوآوری در این صنعت همیشه هدف ما بوده است. برجسته کردن بسیاری از نوآوری های ما در کنار راهکارهای عمودی در یک مکان، ما را برای GSX به وجد آورده است."

 

درباره Dahua Technology آمریکا

Dahua Technology شرکت داهوا تکنولوژی آمریکا با تمرکز روی روابط شخصی و مستقل راهکارهای با ارزش و کامل امنیتی را به بازار آمریکا شمالی آورده است و از این طریق تجربه مشتری را بهبود می بخشد. با توجه به گزارش IHS 2018 با داشتن دومین سهم بازار،  راهکارهای نظارتی داهوا تکنولوژی از دوربین ها تا نرم افزار مدیریت ویدیو برنده جایزه گرفته، یک کیفیت، اعتماد و ثبات منحصر به فرد ارائه می کند و فروش و پشتیبانی در سراسر آمریکا و کانادا را انجام می دهد. برای اطلاعات بیشتر به سایت us.dahuasecurity.com مراجعه کنید.    

 

 

[1] Thermal

[2] Ethernet

[3] Commitment

[4] Aperture

[5] Focus-free