گزارش سالانه داهوا با عملکرد خوب و چشم انداز آینده منتشر شد

(Total 1 Votes : 5 of 5)

12 / 01 / 1398
dahua office دفتر داهوا

شرکت دهوا راه حل هوشمند IoT و ارائه دهنده خدمات و محصولات نظارت تصویری و امنیتی، گزارش سالانه 2018 خود را منتشر کرد که نشان دهنده رشد پایدار در سال گذشته و همچنین چشم انداز آینده است.

در طی دوره گزارش دهی، داهوا به درآمد عملیاتی 23.666 میلیارد یورویی رسید که نشان دهنده افزایش 25.58٪ در سال گذشته است. سود خالص متعلق به سهامداران شرکت های ذکر شده 2.529 میلیارد یوان بود که نشان دهنده رشد سالیانه 6.34٪ است.

رشد مداوم شرکت Dahua به علت توانایی های ذاتی زیر است:

سرمایه گذاری R & D بالا در فن آوری هسته Innovation یک منبع مهم قدرت و هسته مزیت رقابتی برای توسعه داهوا است

نوآوری منبع مهمی از قدرت و مزیت اصلی رقابت برای توسعه Dahua است. در سال 2018، سرمایه گذاری R & D شرکت 9.65٪ درآمد فروش سالانه را شامل می شود که بر هوش مصنوعی، محاسبات ابری، داده های بزرگ، تراشه ها و سایر فناوری های هسته ای آینده متمرکز شده است تا توانایی های تحقیق و توسعه را بالا ببرد و فناوری تجاری را تسریع بخشند. در سال گذشته، الگوریتم Dahua AI اولین بار در 13 لیست از مسابقات KITTI VISION در رتبه اول قرار گرفت و الگوریتم Dahua تشخیص چهره در میان تولید کنندگان داخلی در سال 2018 NIST رقابت برای تشخیص صورت برای شرایط طبیعی رتبه اول است. این شرکت با استفاده از توانایی های نوآورانه صنعت پیشرو برای دنبال کردن و درک فرصت های جدید توسعه، باز کردن فضای رشد جدید است.

بینش عمیق در تقاضای مشتری

با تمرکز بر نیازهای مشتری، داهوا به طور مداوم توسعه و ارتقاء مدل های کسب و کار خود را به طوری که به طور مستقل ارائه راه حل های جامع و خدمات عملیاتی در کل زنجیره ای از نظارت تصویری صنعتی است. در سال 2018، داهوا بیشتر راهکارهای استاندارد شده را راه اندازی کرده و راه حل های مناسب برای شهر ایمن، ترافیک هوشمند، خرده فروشی هوشمند و سایر صنایع کلیدی ارائه می دهد. این شرکت همچنین مجموعه ای از محصولات پیشرفته و سرورهای هوشمند را برای برآورده کردن سناریوهای کاربردی هوشمند و پیاده سازی استراتژی Dahua Heart of the City (HOC) راه اندازی کرد - یک موتور هوشمند توسعه شهر که توسط Full Sensing، Full Intelligence، Computing کامل و قابلیت اکوسیستم کامل (4 کامل).

ایجاد یک شبکه بازاریابی جهانی

درآمد خارج از کشور در سال 2018 به 8.578 میلیارد یورو رسید (که به 36.25٪ کل درآمد و افزایش 26.01٪ سال گذشته رسید). Dahua Technology یک شبکه بازاریابی و خدمات جهانی را با 54 شرکت تابعه و دفاتر نمایندگی در خارج از کشور تاسیس کرده است. محصولات و راه حل ها در بیش از 180 کشور و مناطق سراسر جهان اعمال می شود. در همین حال مرکز عرضه اروپا برای ارائه خدمات سریع و با کیفیت بالا به مشتریان راه اندازی شد. این شرکت با توسعه یک تیم بازاریابی و مدیریت بین المللی و ایجاد مراکز بازاریابی و خدمات محلی و همچنین باز کردن فروشگاه های نام تجاری داهوا و فروشگاه Dahua، این شرکت گسترش پوشش نام تجاری Dahua Technology را در خارج از کشور و بهره برداری از فرصت ها در بازارهای بین المللی گسترش خواهد داد.

"مشتری گرا بودن" در هسته مرکز فرهنگی شرکت Dahua Technology قرار گرفته است

"مشتری گرابودن" در هسته مرکز فرهنگی شرکت Dahua Technology قرار گرفته است. این شرکت، از طریق فرآیندهای کسب و کار و مشتریان گرا بازسازی سازمانی، ایجاد ارزش مشتری را به عنوان راهنمایی کار و معیارهای ارزیابی عملکرد برای هر کارمند در نظر می گیرد. در عین حال، این شرکت به ارزش گذاری "اختصاص داده شده به موفقیت" برای بهینه سازی مداوم طرح ارزیابی عملکرد و جبران خسارت و ترویج بسته های متنوع و کوتاه مدت و انگیزه های بلندمدت برای اعطای کارکنان با کارایی بالا به حقوق و دستمزد پایدار و تشویق های دیگر پایبند است. این شرکت دارای تیم مدیریتی با حس قوی و ماموریت جهانی است و دارای یک تیم استعداد قوی در زمینه های فناوری هسته ای، داده های بزرگ، تراشه ها و غیره می باشد.

چشم انداز استراتژی آینده

برای آینده شرکت داهوا بر جنبه های زیر تمرکز خواهد کرد:

ابتدا، توانایی ارائه راه حل های جامع پایان دادن به پایان برای حل نقاط کسب و کار برای مشتریان بر اساس ساختار HOC را بهبود بخشد. دوم، به طور مداوم سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه را افزایش می دهد و نوآوری های تکنولوژیکی را در AI، محاسبات ابری، داده های بزرگ، تراشه و دیگر فناوری های هسته ای آینده تسهیل می کند. سوم، به طور مداوم رابط مشتری را غنی سازی می کند تا توانایی ایجاد ارزش برای مشتریان را افزایش دهد.چهارم، اکتشاف بازار داخلی را تقویت می کند، در حالی که محلی سازی کسب و کار در خارج از کشور را ارتقا می بخشد و ساختار درآمد را بهینه می کند. پنجم، ایجاد تحویل سیستماتیک و قابلیت های خدمات گرا به سمت بازار جهانی. ششم، قابلیت های ویدئویی را به عنوان هسته و افزایش سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوآورانه برای پرورش پتانسیل های رشد جدید. هفتم، تمرکز بر نقاط درد در کسب و کار و فرایند برای تقویت بهبود مدیریت، افزایش بهره وری عملیاتی و افزایش توانایی به طور مداوم ایجاد ارزش برای مشتریان است. در نهایت، سیستم انگیزشی برای استعدادها و توسعه فرهنگ سازمانی را بهبود می بخشد.

Dahua Technology با ماموریت «فعال ساختن جامعه امنتر و درک دقیقتر» بر روی «نوآوری، کیفیت و خدمات» تمرکز خواهد کرد تا به شرکا و مشتریان در سراسر جهان خدمت کند.

داهوا پارس نمایندگی داهوا در ایران