نسل جدید AI XVR به SMD Plus متصل می شود

(Total 2 Votes : 5 of 5)

17 / 01 / 1398

HANGZHOU، China، April 4، 2019 / PRNewswire / - Dahua Technology، یکی از بزرگترین راه حل های هوشمند IoT و ارائه دهنده خدمات دوربین مدار بسته، سری جدید XVR خود را عرضه کرد، XVR5000-I / XVR7000-4KL-I دارای SMD full channel می باشد علاوه بر این به نفع مشتریان از ارتقاء AI. این سری ها برای کاهش میزان هشدار اشتباه و هزینه های نظارت انسانی تعیین شده اند، بنابراین برای مشتریان با جستجوی دقیق زنجیره ای از انسان و وسایل نقلیه برای ارزیابی سطح امنیت وب امکانات در محیط داخلی و خارجی، ارزش زیادی به مشتریان می دهد.

SMD Plus: تشخیص دقیق حرکت هوشمند با استفاده از تراشه AI

محصولات جدید XVR Dahua Technology با SMD Plus
SMD Plus جدید از تکنولوژی اصلی SMD در حال اجرا بر روی پردازنده استفاده می کند، SMD جدید علاوه بر این، تراشه هوشمند مستقل AI را با یک الگوریتم جدید یادگیری عمیق به کار می گیرد، که 10 برابر قدرت پردازش را بهبود می بخشد. در نتیجه، SMD Plus می تواند اشیای در حال حرکت را تشخیص دهد و انسان ها و وسایل نقلیه را متمایز کند تا بتواند از آلارم های کاذب ناشی از شاخه های درخت، حشرات، سایه ها، باد و سایر عوامل محیطی جلوگیری کند. در همین حال، کاربران مجاز هستند تا افراد یا وسایل نقلیه را برای پخش انتخاب کنند، در نتیجه موجب صرفه جویی در زمان جستجو می شود.

یک دستگاه ارتقا برای لذت بردن از نظارت کامل AI کانال

Dahua SMD Plus XVRs در مقایسه با محصولات حفاظت محیطی که از 2/4 کانال پشتیبانی می کنند،  تا 16 کانال پشتیبانی می کند، مناسب برای کورل های داخلی، ورودی پارک های فضای باز و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر. برای کاربران HDCVI، فقط یک محصول با پشتوانه مقرون به صرفه را جایگزین کنید تا از HD-Over-Coax با عملکرد پیشرفته AI لذت ببرید. علاوه بر این، از طریق جعبه ردیابی در زمان واقعی اضافه شده، کاربران می توانند به وضوح هدف مورد نظر روی صفحه نمایش را ببینند و مدیریت زنگ هشدار تجسم را مدیریت کنند.

 

دی وی آر داهوا dvr

 

مهار فعال برای جلوگیری از نقض و جرائم بلافاصله

همراه با دوربین Dahua Active Retardation، XVR5000-I / XVR7000-4KL-I می تواند مهاجمان شناسایی شده توسط SMD Plus با نور سفید و آژیر را اخراج کند، در حین صرفه جویی در نیروی انسانی فعالانه دفاع می کند. همچنین، پیام های هشدار می توانند از راه دور به DMSS برنامه نصب شده بر روی گوشی های تلفن همراه کاربران ارسال می شود، که آنها را در مورد وضعیت های غیر معمول در هر زمان در هر نقطه به روز می شود. این کارکرد هوشمند مطابق با الزامات ایمنی انواع مختلفی از خصوصیات بزرگ، متوسط ​​و کوچک که آسیب پذیر به حملات مانند فروشگاه ها، ویلا ها و انبارها می باشد.

بر اساس فن آوری HDCVI ثبت شده توسط Dahua، سری جدید XVR، SMD Plus، حفاظت محیطی و ارتباطات دفاع شخصی را برای تضمین ایمنی بازسازی شده برای کاربران ادغام می کند. داهوا، پیشگام روند در صنعت نظارت تصویری، همچنان بر روی "نوآوری، کیفیت و خدمات" تمرکز خواهد کرد تا از شرکا و مشتریان در سراسر جهان بهره مند شود.