دوربین ها و محصولات داهوا در نمایشگاه ISC West 2019

(Total 1 Votes : 4 of 5)

24 / 01 / 1398
دوربین داهوا نمایشگاه

Dahua Technology، یک راه حل هوشمند IoT و دومین تولید کننده سیستم های مدار بسته در جهان، محدوده وسیعی از نمونه کارهای محصول رقابتی و راه حل های هوشمند برای متخصصان امنیتی را در کنفرانس بین المللی امنیت و نمایشگاه (ISC West) در 10 تا 12 آوریل در غرفه # 14039 نشان می دهد. Dahua روز چهارشنبه پنجمین سالگرد تأسیس شرکت خود در ایالات متحده را جشن می گیرد و تعهد قوی خود را به بازارهای محلی به رخ می کشد.

محصولاتی که در حوزه ISC West نمایش داده شده است، در حال اجرا با موضوع "توانمندسازی از طریق فناوری" از هر جنبه ای است که از نیازهای بازار نظارت تصویری بر بازار با پیشرفته ترین فن آوری ها برخوردار است.

نمونه کارها محصول رقابتی

تشخیص چهره - تکنولوژی تشخیص چهره داهوا ادغام تشخیص چهره، زنگ سیاه لیست، زنگ غریبه، تشخیص VIP، ردیابی چهره، جستجوی چهره، جستجوی ابرداده و سایر توابع برای ارائه مجموعه ای از محصولات هوشمند از جمله نمایشگاه AI دوربین ضبط هوشمند، 4MP تشخیص چهره ستاره IR Dome AI Camera Network و سری IVSS برای سناریوهای مختلف و خواسته های مشتریان.
تکنولوژی نور کم - با تکنولوژی پیشرفته Starlight، محصولات Dahua starlight + قادر به ارائه تصاویر بسیار زیبا و رنگی حتی در شب هستند که باعث بروز مشکل ضبط رنگ ضعیف تصاویر در محدوده روشنایی کم با تولید تصویر رنگی، دیافراگم بزرگ، سنسور بالا، نور سفید و سایر تکنولوژی ها.
دوربین های Dahua Smart Thermal Series می توانند به طور گسترده ای برای نظارت امنیتی، پیشگیری از آتش و اندازه گیری دما مورد استفاده قرار گیرند. فن آوری های شیمیایی - از طریق یکپارچه سازی جدید نور قابل مشاهده و نور حرارتی و انواع عملکرد هوشمند فعال AI، دوربین های سری Dahua Smart Thermal Series می توانند به طور گسترده برای نظارت امنیتی، پیشگیری از آتش و اندازه گیری دما استفاده می شود. Dahua Technology همراه با NVR و DSS PRO ذخیره سازی پشتی، می تواند یک سیستم همه جانبه با جلویی، ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل هوشمند برای تامین نیاز مشتریان ارائه دهد.
ردیابی هوشمند - سیستم رادار داهوا شامل دوربین رادیویی و گنبد سرعت (PTZ) است. بر اساس سیستم امنیتی سنتی CCTV، عملکرد ردیابی دقیق هدف محصولات رادار را با هم تلفیق می کند تا یک راه حل کامل را با استفاده از داده های جلویی، محاسبات لبه و ذخیره سازی پشتی برای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی مانند محیط زندان، باند فرودگاه، پارک صنعتی، خط لوله انرژی و سایر حوزه های حفاظت مهم.
امنیت منطقه ای - دوربین های سنسور چند سنسور داهوا را می توان برای نظارت بر صحنه های بزرگ، ردیابی هدف، مدیریت ساده و همگرایی چند سرویس استفاده کرد. دوربین های چندگانه داهوا 4x2MP دارای انعطاف پذیری پیچیده هستند که می توانند هر یک از ماژول های سنسور را به طور همزمان برای پانورامای 180، 270 و 360 درجه حرکت دهند، به حداقل رساندن نقاط کور برای آگاهی موقعیتی بهبود یافته، که برای پارکینگ، سوپر مارکت ها و تقاطع ها و غیره
HDCVI 5.0 - اخیرا Dahua HDCVI 5.0 ارائه می دهد پنج ارزش اصلی: حفاظت از محیط زیست، تشخیص چهره، جستجوی متاداده، تداخل فعال و Starlight و رنگ کامل. حفاظت از محیط زیست می تواند انسان ها و وسایل نقلیه را در هنگام فیلتر کردن اشیاء با اهمیت کمتر تشخیص دهد و اجازه می دهد افراد مجاز به صورت آزادانه منتقل شوند و می توانند اقدام فوری به غریبه ها انجام دهند، با آخرین فن آوری AI ما نظارت تصویری را کارآمد تر و آسان برای استفاده.

با استفاده از تکنولوژی های فوق، داهوا همچنین راه حل های یکپارچه برای انواع بازارهای عمودی در Expo ارائه داد.

راه حل خرده فروشی هوشمند - Dahua Smart Retail Solution فن آوری اطلاعات ویدیویی را به سناریوهای کسب و کار اختصاصی اختصاص می دهد. با توجه به سناریوهای سوپر مارکت های زنجیره ای بزرگ، ما پنج سناریوی کاربردی هوشمند از جمله ورود و خروج هوشمند، تبلیغات قفسه ای، پیشگیری از از دست دادن صندوق پستی، تجزیه و تحلیل عملیات و گشت زنی فروشگاه را برای کمک به خرده فروشان بهینه سازی طرح فروشگاه و نمایش محصول، بهبود کارایی ذخیره سازی به عنوان جذب جریان ترافیک.
راه حل منطقی هوشمند - Dahua راه حل منطقی هوشمند داهوا تکنولوژی ویدئویی را به عنوان پایه، تکنولوژی تجزیه و تحلیل هوشمند، تکنولوژی بینایی ماشین، تکنولوژی داده بزرگ و غیره را در بر می گیرد. این تکنولوژی به پنج راه حل زیر تقسیم می شود: راه حل DWS بینایی ماشین، راه حل ردیابی ویدئو، وسیله نقلیه راه حل ورودی، راه حل نظارت پارک و راه حل وسایل نقلیه تدارکات برای سناریوهای کاربردی مختلف.
راه حل هوشمندانه مسکونی - راه حل مسکونی هوشمند داهوا یک راه حل یکپارچه و اقتصادی با حفاظت چند سطح شامل ورود شخصی، ورود خودرو، منطقه عمومی، امنیت واحد، حفاظت از منزل و مرکز کنترل را فراهم می کند تا زندگی مردم را راحت تر، ایمن تر و دقیق تر در حالی که بهبود عملکرد کارآمد و صرفه جویی در انرژی برای صاحبان اموال.
هوشمند زیرساخت های حیاتی راه حل - داهوا، هوشمند راه حل زیرساخت های حیاتی ارائه می دهد یک راه حل پایان به پایان های محیط حفاظت، اندازه گیری حرارتی، کنترل دسترسی، نظارت تصویری و سیستم ردیابی خودکار برای ایستگاه های برق، نفت و گاز به منظور اطمینان از ایمنی خود عملیات روزانه، تشخیص به موقع تهدیدهای تروریستی و آتش، به سرعت و به آسانی مشاهده وضعیت ایستگاه.
راه حل آموزش هوشمند - راهکار آموزش هوشمندانه Dahua یک مفهوم جدید پیش از اخطار برای مدیران دانشگاهی به ارمغان می آورد. راه حل شامل برنامه های کاربردی سناریو مهم قدرت توسط فن آوری AI مانند محیط، ورودی، منطقه عمومی، ساخت و ساز و کلاس درس برای تحقق بخشیدن به پیش بینی خطر، مدیریت موثر از مردم و وسایل نقلیه، ایجاد یک سیستم امن و هوشمند برای دانش آموزان و معلمان در حالی که بهبود کارایی عملیات.


راه حل های قابل اطمینان امنیتی

شرکت داهوا به نمایندگی های مجاز و مجتمع های ما را قادر می سازد تا با ارائه آخرین راه حل های امنیتی به کاربران نهایی خود در جایگاه خود قرار گیرند. "

توانمندسازی نشان دهنده تعهد داهوا به ارتقاء رضایت مشتری و توسعه شریک زندگی است. در حالیکه تقاضای بازار دائما در حال تحول است، ارائه داهوا نیز در حال رفع نیازهای فعلی و آینده است و به شرکا و کاربران نهایی اطمینان میدهد که آنها راه حل های رقابتی و مطمئن امنیتی را در بازار انتخاب کرده اند.

Tim Sung، مدیر بازاریابی Dahua Technology USA، توضیح داد: "فناوری داهوا ، نمایندگی مجاز و فروشندگان و مجریان ما را قادر می سازد تا با ارائه آخرین راه حل های امنیتی برای کاربران خود، در اختیار خود قرار دهند." علاوه بر این، منابعی که برای نمایندگی های ما در اختیار ما قرار می دهند، اطمینان حاصل می کنند که با دانش خود از فناوری ما به سرعت پیشرفت می کنند و به طور کامل در محصولات آموزش دیده اند. "

به منظور تعهد اجتماعی تعهد اجتماعی Dahua Technology به صورت محلی، گروهی از کارمندان Dahua Technology USA در «The Security 5KRun / 2K Walk» شرکت خواهند کرد که توسط ستاد خیریه Mission 500 در صبح روز 11 آوریل شرکت خواهند کرد. Dahua Technology با ماموریت «ایجاد یک جامعه امنتر و زندگی صحیحتر» بر روی «نوآوری، کیفیت و خدمات» تمرکز خواهد کرد تا به شرکا و مشتریان در سراسر جهان خدمت کند.