دوربین های جدید چند سنسوره داهوا Dahua MultiSensor Cameras

(Total 1 Votes : 5 of 5)

09 / 01 / 1398
دوربین چند سنسوره داهوا

شرکت داهوا یکی از پیشگامان ارائه دهنده راه حل های نظارت تصویری و سیستم های مدار بسته، دو دوربین جدید چند سنسوره را به خط تولید محصولات خود در آمریکای شمالی اضافه کرده است.

دوربین مدار بسته چند سنسوره داهوا مدل Multi-flex ™ DH-IPC-PDBW5831N-B360

آخرین محصول چند سنسوره داهوا مدل  Multi-flex ™ DH-IPC-PDBW5831N-B360 است. 4 دوربین دو مگاپیکسل چند سنسوره برای انعطاف پذیری و بسته به نیاز مشتری تغییر جهت می دهند. پلت فرم منحصر به فرد، انحصاری Multi-flex ™، سازمانهای مختلف را قادر می سازد تا با توجه به نیاز خود هر یک از سنسور های دوربین را به جهت دلخواه خود بچرخانند و اگر در آینده نیاز به تغییر جهت در زوایای مختلف داشتند این دوربین براحتی نیاز آنها را برآورده می سازد.

این دوربین قابلیت های پیشرفته جریان را ارائه می دهد و در یک پلتفرم کارآمد H.265 که قادر به ارائه ویدئو با کیفیت بالا بدون تحت فشار قرار دادن شبکه می باشد طراحی شده است. با کدک های بهینه شده Dahua Smart H.264 + / H.265 +، صرفه جویی در پهنای باند و ذخیره سازی بیشتر به دست می آید.

با انعطاف پذیری اولیه آن به طور همزمان هر ماژول سنسور در اطراف مسیر داخلی دوربین را برای میدان های 180، 270 یا 360 درجه و روشنایی های یکپارچه ای آن، تا 98 فوت (30 متر)، دوربین فلکس می تواند جانمایی دوربین را برای به حداقل رساندن نقاط کور بهینه نماید.

بدون در نظر گرفتن زمان روز، این دوربین ایده آل برای کاربردهای با شرایط روشنایی چالش برانگیز است. Multi-flex ™ تکنولوژی پیشرفته Starlight را ارائه می دهد به طوری که تصاویر برای یک دوره طولانی تر (0.005 لوکس) باقی می مانند. این دوربین ترکیبی از یک فیلتر واقعی IR / IR واقعی روز / شب برای تصاویر با کیفیت بالا در محیط با تغییر شرایط نور است. برای برنامه های دارای روشنایی یا روشنایی اشباع شده، محدوده دینامیکی وسیع پهنای باند تا 120 dB با رزولوشن کامل کانال 1 و محدوده پویای گسترده دیجیتال در کانال های 2-4 ارائه می شود. قدرت را می توان از طریق یک کابل شبکه سازگار با منبع بیش از اترنت (PoE +) یا با قدرت از منبع تغذیه 24V AC، 3 A عرضه کرد.

جنیفر هکنبرگ، مدیر ارشد بازاریابی محصولات داهوا شاخه آمریکا خاطرنشان کرد: "نام Multi-flex به اندازه انعطاف پذیری که به کاربر نهایی می دهد، اشاره می کند. "فناوری Dahua این دوربین با عملکرد بالا را ساخته است تا راهکارهای امنیتی را انعطاف پذیرتر، آسان تر و کارآمد تر کند"

 

دوربین داهوا چند دوربین

 

دوربین مدار بسته 2 سنسوره داهوا مدل DH-IPC-HDBW4231FN-E2-M Series

دوربین جدید دام دو سنسوره DH-IPC-HDBW4231FN-E2-M Series به عنوان دو دوربین جداگانه در یک محفظه در محیط داخلی و خارجی عمل می کند. ویژگی های آن شامل یک اتصال RJ45 با یک لنز 2.8 میلی متری و یک اتصال Ethernet M12 D کدگذاری برای سطح بالایی از ثبات در یک محیط تلفن همراه با لنز 2.8 میلی متری یا 3.6 میلی متری است. همه گزینه ها دارای گواهینامه EN 50155 شوک و ارتعاش است. دوربین دارای دو سنسور مستقل 2MP، STARVIS ™ CMOS با رمزگذاری دوگانه (در هر سنسور) و تجزیه و تحلیل سیستم ویدئویی Dahua Intelligent Video IVS، از جمله تشخیص چهره است.

برجسته های اضافی شامل فاصله IR تا 66 فوت (20 متر)، تکنولوژی Starlight اصلی برای صحنه هایی با نور کم (0.009 lux) و Range Dynamic Range واقعی (WDR) در 120 dB برای به چالش کشیدن نور مستقیم خورشید یا تابش خیره کننده است. منبع برق را می توان از طریق یک کابل شبکه متناظر Power-over-Ethernet PoE یا با قدرت از یک منبع تغذیه 12 وات DC عرضه کرد.

هکنبرگ توضیح داد: "دوربین های چند سنسوری برای ساده سازی برنامه های کاربردی برای بهره وری بالاتر، نگهداری کمتر و هزینه پایین تر مالکیت طراحی شده اند. "با توجه به فضای کم، سنسورهای چندگانه زیبایی دارند زیرا نیازی به نصب چند دوربین مدار بسته تک سنسوری وجود ندارد."

Multi-flex ™ و دو سنسور داهوا یک رابط را ارائه می دهند که امکان پیکربندی بصری، سریع و آسان را فراهم می کند. در حالی که ابزار هوشمند PSS کاربران را قادر می سازد به سرعت پیکربندی دوربین های متعدد را در یک زمان نصب کرد. هر دو دوربین سازگار با ONVIF هستند، ارائه قابلیت همکاری بین محصولات ویدئویی شبکه بدون در نظر گرفتن سازنده در آن وجود دارد. علاوه بر این، فقط یک مجوز VMS مورد نیاز است، این یعنی صرفه جویی هر چه بیشتر در سرمایه گذاری شما.

دوربین چند سنسور جدید داهوا همراه با بسیاری از دیگر راه حل های نظارت ویدئویی نوآورانه در غرفه # 14039 در ISC West، آوریل 10-12، در لاس وگاس به نمایش گذاشته شد.