دستگاه های جدید XVR داهوا سری AT & AF

(Total 1 Votes : 5 of 5)

08 / 05 / 1398
داهوا POC

Dahua Technology برای پشتیبانی از دوربین های  HDCVI PoC سری جدیدی از دستگاه های ضبط تصاویر AT & AFرا راه‌اندازی می کند

اکنون برای خدمات بهتر ، داهوا ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته دنیا ، سری جدیدی از ضبط کننده فیلم های دیجیتالی را عرضه کرده است که شامل XVR5104H-X-4P ، XVR5108H-X-8P و XVR5216AN-X-16P است که در حال بهبود عملکرد ضمن صرفه جویی در بخش قابل توجهی از سیم کشی و هزینه برق ، به لطف فناوری Dahua HDCVI-PoC است که انتقال ویدیو / صوتی / توان / داده را از طریق یک کابل کواکسیال منفرد منتشر می کند ، و این به سود مشتریان Dahua و کاربران نهایی با پلاگین و بازی واقعی است.

دوربین های مدار بسته Dahua HDCVI PoC

دوربین های Dahua HDCVI PoC در دو نوع قرار دارند: حالت AT (حداکثر مصرف برق 12W) و حالت AF (حداکثر مصرف برق 6W). سری جدید ضبط ها بدون در نظر گرفتن سری ها و رزولوشن های مختلف ، با بزرگنمایی یا لنز ثابت ، از دسترسی کامل به دوربین Dahua AT & AF PoC پشتیبانی می کنند. این یک پیشرفت چشمگیر در سازگاری در مقایسه با نسل قبلی و سایر مارک های موجود در بازار است. در همین حال ، فناوری PoC این امکان را فراهم می آورد که ضبط کننده های back-end بتوانند از طریق همان کابل کواکسیال ، از طریق همان کابل کواکسیال ، به دوربین های PoC انرژی فوری ارائه دهند ، این یک روش پایدارتر برای تأمین انرژی است.

صدا با کیفیت پخش را پشتیبانی می کند

محصولات PoC Technology داهوا از صدا با کیفیت پخش بالا پشتیبانی می کنند ، که به مراتب بهتر از انتقال کابل کواکسیال است.

محصولات PoC Technology Dahua از صدا با کیفیت پخش پشتیبانی می کند ، که به مراتب بهتر از انتقال کابل کواکسیال معمولی است. علاوه بر این ، محصولات جدید پشتیبان به اندازه کافی هوشمند هستند که بطور خودکار می گویند این یک دوربین غیر PoC است که به سیستم متصل است و تصمیم می گیرد که آیا در یک کانال خاص برق را تأمین می کند یا برق را خاموش می کند ، بنابراین امنیت بیشتری دارد.

زیبایی منبع تغذیه کابل کواکسیال نیز در هزینه بسیار کمتری برای کاربران نهفته است ، زیرا دیگر منبع تغذیه جداگانه دوربین مورد نیاز نیست. با استفاده از منابع برق جلویی کار پیچیده سیم کشی است که فقط می توان به صورت دستی انجام داد. در مناطقی که هزینه نیروی کار به طرز بدنامی بسیار زیاد است ، سری XVR های جدید Dahua Technology احتمالاً هزینه را به نصف یا حتی بیشتر کاهش می دهد.

در مراکز خرید و پارکینگ ها مفید است

با مزایای فوق الذکر ، سری جدید XVR های Dahua به عنوان یک انتخاب معقول در سناریو های مختلف مانند مراکز خرید جایی که دوربین ها در چندین مکان مورد نیاز هستند ، انتخاب می شود و این امر مشکل را در سیم کشی و به تبع آن هجوم بودجه ایجاد می کند. یا پارکینگ در فضاهای آزاد که پیدا کردن منابع برق و غیره بسیار سخت است.

از آنجا که فن آوری PoC در حال پیشرفت است ، Dahua Technology قبلاً روی تراشه های PoC جدید کار کرده است که در آینده نزدیک به سازگاری و ثبات به سطح جدید کمک می کند. ماموریت "فعال کردن یک جامعه امن تر و زندگی دقیق تر" ، Dahua Technology به "نوآوری ، کیفیت و خدمات" برای خدمت به شرکا و مشتریان در سراسر جهان ادامه می دهد.