داهوا سری جدید NVR و XVR های قابل حمل خود را معرفی کرد

(Total 1 Votes : 5 of 5)

28 / 12 / 1397
mxvr mnvr dahua دستگاه داهوا

شرکت داهوا سری جدید دستگاه های ضبط تصاویر خود را که بصورت قابل حمل می باشد معرفی کرد . 

Dahua Technology، تولید کننده برتر سیستم های دوربین مدار بسته و تجهیزات حفاظتی، اخیرا سری H.265 Mobile Video Recorder خود را راه اندازی کرده است. محصولات خاصی که معرفی شده اند عبارتند از Dahua MXVR1004، MXVR4104، MNVR4104 و MNVR4208. همه محصولات Dahua Mobile Recorder جدید در عملکرد بسیار عالی با قیمت مناسب ، تکنولوژی H.265 را به کار می گیرند، و گزینه ای ارزان برای راه حل های موبایل ارائه می دهند.

H.265 فشرده سازی - پهنای باند، فضای دوگانه

نسل جدیدی از ضبط کننده های ویدئویی داهوا با پشتیبانی از فشرده سازی ویدئو پیشرفته H.265 می توانند ویدیو دو برابر همانند قبل را با همان ظرفیت HDD ذخیره کنند. به این معنی که ، ذخیره کردن همان مقدار ویدئو اکنون نیاز به نیمی از ظرفیت هارد دارد، بنابراین صرفه جویی در هزینه برای کاربران. در عین حال، تماشای تصاویر دوربین مداربسته از طریق انتقال تصویر بیسیم، ترافیک 3G / 4G را به نصف کاهش می دهد، که همچنین می تواند هزینه های اینترنت را کاهش دهد. عملکرد پیشرفته این سری مزایای رقابتی بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می آورد، مخصوصا برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان شرکت های بزرگ یا نهادی مانند ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل، به ویژه شرکت های تاکسی، اتوبوس، دفاتر راه آهن و بسیاری دیگر.

فن آوری های برش Edge توانایی نظارت تصویری هوشمند

ارائه دهنده نظارت HD در زمان واقعی، تمام ضبط کننده های Dahua Mobile Video از دوربین های IP 4MP پشتیبانی می کنند در حالی که سری MNVR می تواند تا دوربین های 4K پشتیبانی کند. با استفاده از جیپیاس جیپیاس ماژول، ضبط کننده ها امکان ردیابی و نظارت در مکان های زمان واقعی خودرو را فراهم می کنند که پلیس را قادر می سازد به سرعت و دقیق مظنونان را در مورد یک حادثه امنیتی عمومی شناسایی کند. در همین حال، دستگاه ها را می توان مجموعه ای برای بارگذاری تمام اطلاعات (ویدئو / صدا / زنگ هشدار / GPS) به پلت فرم VMS از طریق شبکه های بی سیم: 3G / 4G / فای. کاربران همچنین می توانند دستگاه ها را تنظیم کنند به طوری که حتی در شرایط آفلاین، اطلاعات GPS به صورت خودکار ذخیره می شوند و به طور مداوم از نقطه توقف به هنگام اتصال به شبکه دوباره آپلود می شوند.

علاوه بر این، تمام سری Dahua MXVR به تشخیص چهره قدرتمند AI مجهز شده و برای طیف وسیعی از برنامه ها عرضه می شود. به عنوان مثال شناسایی مظنونین در اتوبوس یا تاکسی عمومی، کمک به دریافت اطلاعات حضور دانشجویان در اتوبوس مدرسه و غیره

انتخاب های چندگانه با توابع قوی

به غیر از موارد فوق، محصولات ضبط کننده ویدئویی تلفن همراه H.265 این زمان را به اشتراک گذاشتند و حتی کارهای جذابتری همچون ضد لرزش، پورت های مختلف برای برنامه های کاربردی مختلف و اتصالات لوازم جانبی، و همچنین طیف گسترده ای از منبع تغذیه برای متناسب با وسایل مختلف ارائه داد.

علاوه بر این، بیشتر محصولات در سری با EN50155 / ISO16750 گواهی شده اند، در حالی که دارای مقاومت خوبی در برابر دمای گرم و یا سرد در حین عملیات هستند. با تمام ویژگی های ترکیب شده، بدون شک یک سری ستاره در بازار می شود.

وسایل نقلیه، کشتی، هواپیما - تمام انواع حمل و نقل این روزها نیازمند نظارت تصویری مدرن برای اطمینان از امنیت مردم است. به طور خاص، تروریسم و ​​دیگر مسائل امنیتی عمومی به عنوان مهمترین نگرانی جهانی تبدیل شده و صنعت مراقبت را به چالش می کشد. ظهور سری Dahua Mobile Video Record H.265 بر تقاضای رو به رشد برای راه حل های نظارت تلفن همراه تأکید شده که نیاز به امنیت عمومی عمومی در سرتاسر جهان است. با هدف هشدارهای اولیه و جلوگیری از پیش رو - روند صنعت امنیتی، آینده Dahua ADAS (پیشرفته سیستم دستیار رانندگی) و محصولات DSM (رانندگی مانیتورینگ سیستم) انواع مختلفی از توابع هشدار هوشمند را برای پیش بینی خطرات احتمالی ادغام خواهند کرد. Dahua Technology با ماموریت «فعال ساختن جامعه امن تر و عمیق تر»، سرمایه گذاری خود را در «نوآوری، کیفیت و خدمات»، برای خدمت به شرکا و مشتریان خود از سراسر جهان ادامه خواهد داد.

تاریخ عرضه محصول ممکن است متنوع باشد و بستگی به کشور دارد
درباره Dahua Technology
ژجیانگ Dahua شرکت فناوری، آموزشی  یکی از بزرگترین راه حل های هوشمند IoT و ارائه دهنده خدمات ویدئو محور است. با بیش از 16،000 کارمند در سراسر جهان، راه حل ها، محصولات و خدمات داهوا در بیش از 180 کشور و مناطق استفاده می شود. این شرکت در "2018 a & s Security 50" دومین رتبه را کسب کرد. شرکت داهوا به تعهد به نوآوری های تکنولوژیکی ادامه می دهد تا فرصت های نوین مبتنی بر فناوری های ویدئویی IoT را کشف کند و در حال حاضر در سیستم های کامپیوتری، سیستم های کنفرانس ویدئویی، هواپیماهای بدون سرنشین حرفه ای، شماره های الکترونیکی، RFID و رباتیک و غیره تاسیس شده است. .