اولین نمایشگاه بین المللی صادرات واردات چین در شانگهای تحت پوشش دوربین های داهوا

(Total 1 Votes : 5 of 5)

30 / 06 / 1398
مانیتورینگ دوربین مدار بسته داهوا

اولین نمایشگاه بین المللی صادرات واردات چین در تاریخ 5 نوامبر 2018 در شانگهای برگزار شد. به عنوان اولین نمایشگاه ملی با مضمون واردات در جهان ، بیش از 3600 غرفه دار از 172 کشور ، منطقه و سازمان های بین المللی جذب کرده و امنیت را در اولویت اولویت خود قرار داده است.

شرکت داهوا به عنوان یک نیروی اساسی در صنعت امنیت جهانی ، در تضمین امنیت بسیاری از رویدادهای بین المللی از جمله بازی های المپیک ریو ، اجلاس G20 Hangzhou و نهمین اجلاس بریکس عمل کرده است. این بار ، فناوری داهوا دوباره با محصولات و راه حل های پیشرفته خود مسئولیت امنیتی را مجدداً بر عهده داشته است.

امنیت رویداد

Dahua Technology بیش از 3000 مجموعه تجهیزات هوشمند را ارائه داد

نمایشگاه انتظار می رود تعداد 800000 بازدید کننده داشته باشد  و همچنین ده ها هزار کالا در آن نمایش داده شود،این نمایشگاه از بیش از 3000 شرکت در بیش از 130 کشور جهان تشکیل گردیده است.

Dahua Technology بیش از 3000 مجموعه تجهیزات هوشمند را در مکانهای اصلی مرکز ملی نمایشگاه و نمایشگاه های شانگهای و مناطق اطراف آن ، با استفاده از فیلم AR ، تشخیص چهره ، ANPR ، ساخت ویدیو ، تجزیه و تحلیل هوشمند و سایر فناوری ها برای بهبود سطح امنیت محل برگزاری ارائه کرده است.

راه حل های هوش مصنوعی

به منظور گسترش بیشتر پوشش امنیتی منطقه ، فناوری Dahua نقاط نظارت تصویری را در مناطق کلیدی کنوانسیون ملی و نمایشگاه های ملی شانگهای شامل نقاط ورودی و خروجی حلقه بیرونی ، فضای داخلی ، ساختمانهای اداری و همچنین معابر اصلی مهم اطراف خود برپا کرده است. پلازا ها ، نقاط فرماندهی ، ورودی ها و خروجی های مترو ، پل های عابر پیاده و غیره

علاوه بر تجهیزات نظارتی که از قبل نصب شده اند ، دستگاه های مانیتورینگ جدید نیز اضافه شده اند تا اطمینان حاصل شود که هیچ گونه نقاط کور و وقفه ای در انتقال ویدیو در کل منطقه وجود نخواهد داشت.

 

دوربین های پانوراما

دوربین های پانوراما Dahua نصب شده در نقطه فرماندهی مرکز همایش ها و نمایشگاه های ملی شانگهای از فناوری AR برای دستیابی به نظارت همه کاره و بدون نظارت بر نقاط کور استفاده می کنند.

علاوه بر این ، دوربین های پانوراما مستقر در مرکز نمایشگاه وضعیت داخل سالن نمایشگاه را زیر نظر گرفته و از اطلاعات پویا در زمان واقعی بدست می آورند که یک سکوی سه بعدی را ایجاد می کند که بصری ، کنترل پذیر و برنامه ریزی شده برای تسهیل یک عملیات امنیتی کارآمد است.

سیستم تجزیه و تحلیل فیلم هوشمند

برای طبقه بندی داده های به دست آمده ، سیستم هوشمند تجزیه و تحلیل فیلم در منطقه نمایشگاه ساخته شده است

علاوه بر این ، سیستم تجزیه و تحلیل فیلم هوشمند در منطقه نمایشگاه برای طبقه بندی داده های به دست آمده با توجه به قوانین از پیش تعیین شده و الزامات کاربردی مانند شناسایی جمعیت ، تحلیل رفتار ، جستجوی نقشه و غیره ساخته شده است. این سیستم کاربرد اطلاعات ویدئویی را در بهره وری از امنیت عمومی گسترش و تعمیق می بخشد.

علاوه بر این ، از طریق دوربین هشدار ویدئویی سری Dahua Deep Learning ، افرادی که به طور غیرقانونی از حصار محیطی ساخته شده در منطقه 4 کیلومتری سالن نمایشگاه بالا می روند ، شناسایی و اسیر می شوند.

سیستم تشخیص چهره Dahua

سیستم تشخیص چهره داهوا که در ورودی و خروجی مرکز نمایشگاه مستقر شده است می تواند با مقایسه اطلاعات ثبت شده کارت شناسایی آنها با عکس چهره ضبط شده توسط دوربین هوشمند جلویی ، هویت همه بازدید کنندگان را در زمان واقعی تشخیص دهد.

این سیستم نه تنها بهره وری در ترافیک نقاط ورودی و خروجی را بهبود می بخشد بلکه ایمنی و دقت در شناسایی افرادی که در داخل و خارج از محل اجرا می شوند را تضمین می کند.

دوربین های هوشمند با کیفیت بالا

دوربین های هوشمند با کیفیت بالا داهوا نیز در ورودی و خروجی اطراف مرکز حمل و نقل مرکز ملی نمایشگاه و نمایشگاه شانگهای برای نظارت و ردیابی وسایل نقلیه پرخطر و افراد در زمان واقعی ساخته شده اند. این امر به طور مؤثر مدیریت راه و کنترل رفت و آمد در منطقه را بهبود بخشید.

دوربین های کاملاً ساختاری که فیلمبرداری فیلم های واقعی را از وسایل نقلیه موتوری ، پیاده روها و وسایل نقلیه غیر موتوری در محیط اطراف مستقر کرده اند ، همچنین از چهره و بدن برای امنیت کامل تر پشتیبانی می کنند.

پلت فرم شبکه ویدیویی

پلت فرم شبکه ویدیویی به طور خودکار داده های ویدئویی و تصویر گرفته شده در منطقه را بهم وصل می کند

علاوه بر این ، یک پلت فرم شبکه ویدیویی به طور خودکار داده های ویدئویی و تصویری که در آن منطقه گرفته شده را به مرکز فرماندهی امنیت عمومی متصل می کند و یک منبع ادغام اطلاعات با ارزش را ایجاد می کند.

نمایشگاه بین المللی واردات چین کشورها و مناطق مختلف جهان را در تقویت همکاری اقتصادی و تجارت و ترقی تجارت جهانی و رشد اقتصادی جهان تسهیل کرده است. راه حل های داهوا AI با اطمینان از امنیت در نمایشگاه ، اقدامات پیشگیری و كنترل را در مناطق كلیدی اطراف محل به شدت افزایش داده است.

راه حل های امنیتی برش لبه

پس از این رویداد  داهوا نامه هایی از دفتر امنیت عمومی شانگهای ، دفتر امنیت عمومی Qingpu ، دفتر امنیت عمومی Changning ، مرکز پاسخگویی اضطراری مرکز حمل و نقل یکپارچه شانگهای Hongqiao و سایر دفاتر دریافت کرد و از Dahua Technology بخاطر حمایت شدید و کمک های خود در موفقیت مدیریت امنیتی در طول این رویداد.

از بازی های المپیک ریو گرفته تا اجلاس G20 Hangzhou ، از نهمین اجلاس BRICS تا اولین نمایشگاه بین المللی واردات چین ، فناوری Dahua همیشه کارهای مختلف امنیتی را با کیفیت و کارایی بالا انجام می دهد. Dahua Technology با ارائه محصولات و راه حل های برترین ، خدمات عملیاتی با کیفیت و تیم فنی حرفه ای خود ، به کمک به رویدادهای مهم بین المللی بیشتر در آینده ادامه خواهد داد.