داهوا نسخه جدید شمارش نفرات StereoVision را منتشر کرد

(Total 1 Votes : 4 of 5)

31 / 03 / 1398
شمارش افراد داهوا

ایروین، کالیفرنیا، 5 ژوئن 2019 - Dahua Technology، یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده راه حل هوشمند IoT و سیستم های مداربسته، اعلام کرد دوربین جدید StereoVision یک دوربین 3MP ، شمارش معکوس و شامل هوش مصنوعی AIاست که این دوربین از تکنولوژی پیشرفته پردازش تصویر برای بهبود ادراک عمق استفاده می کند تا بتوان افراد را با دقت 98٪ شمارش کرد.

لنزهای دوگانه دوربین StereoVision اجازه می دهد تا هر سنسور بتواند از زاویه ای دیگه تصاویر را ببیند، که در نتیجه می تواند درک بهتری از محیط داشته باشد.. این دوربین پس از آن تلفیقی از زمان شمارش افراد و تجزیه و تحلیل رفتار با تصاویر ویدئویی را ترکیب می کند. دوربین با استفاده از یکپارچه سازی نظارت تصویری و قابلیت های عملیاتی در یک دستگاه، دوربین به کاربران کمک می کند که کارایی کارآیی بیشتری کسب کنند.

کلیه محیط های خرده فروشی، موزه ها، سالن های ورزشی، و یا دیگر مناطق که AI می تواند برای پیگیری تعداد کارمندان استفاده می شود، می تواند از دوربین StereoVision بهره مند شود. دوربین می تواند در شلوغ ترین زمان ها افراد را مانیتور کند و زمانی که ورود از خطوط زمانی طولانی طول می کشد و یا زمانی که بازدیدکنندگان برای مدتی طولانی در محدوده ای بیکار هستند دوربین به مسئول مربوطه هشدار می دهد. علاوه بر شمارش کسانی که وارد و خروج از محل می شوند، دوربین به آسانی می تواند با دوربین های شمارش معکوس منطقه ای ادغام شود تا کاربران بتوانند درک درستی از نحوه حرکت مردم در سراسر منطقه داشته باشند.

جنیفر هکنبرگ، مدیر ارشد بازاریابی محصولات داهوا می افزاید: "در یک محیط خرده فروشی، مدیران StereoVision با اطلاعات ارزشمند برای بهبود خدمات به مشتری و تصمیم گیری در مورد فروش، تصمیم می گیرند." "این می تواند زمینه های مورد توجه برای موقعیت محصول را اندازه گیری کند، یا اندازه گیری ترافیک پایینی را در ورودی های بازار برای شناسایی فضای پروری اولیه، برای مثال".

دوربین همچنین می تواند داده ها را برای بهبود نرخ تبدیل مشتری، مانند شمارش تعداد افرادی که از یک فروشگاه عبور می کنند، تجزیه و تحلیل کند و سپس داده ها را به تعداد تولیدات مقایسه کند.

دیگر ویژگی های دوربین شامل یک میکروفون داخلی، یک کارت حافظه داخلی SD برای ذخیره ویدئو در لبه و کدک های هوشمند H.265 + اختصاصی Dahua Technology است که موجب صرفه جویی در پهنای باند و ذخیره سازی در مقایسه با H.264 تا 90٪ می شود. . سطح کم سوئیچ 0.009، دامنه وسیع پویای دیجیتال و هوشمند IR تا 33 فوت باعث عملکرد قابل ملاحظهای در نور کم، کنتراست کم و صحنه های روشن است.

هکنبرگ خاطرنشان کرد: "Dahua Technology خوشحال است که این راه حل عالی AI را برای هوش تجاری ارائه دهد." "با ارائه دوربین هایی که می توانند فراتر از امنیت اساسی بیفتند، ما می توانیم نمایندگی های مجاز را برای رشد کسب و کار خود با ارائه خدمات مشتریان خود به ROI بالاتری برای هزینه های امنیتی خود، افزایش دهیم."

درباره Dahua Technology USA

طبق گزارش IHS 2018 شرکت Dahua Technology USA Inc. یک شرکت تابعه Dahua Technology، یک پیشگام جهانی تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری است. Dahua Technology USA راهکارهای امنیتی با ارزش را برای بازار آمریکای شمالی به ارمغان می آورد با تمرکز بر روابط شخصی و شخصی برای افزایش تجربه مشتری. راهکارهای نظارت Dahua Technology، از دوربین های برنده جایزه به نرم افزار مدیریت ویدیو، کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بی نظیر ارائه می دهند، فروش و حمایت از سراسر ایالات متحده و کانادا را ارائه می دهند. منطقه آمریکای شمالی به رهبری تیم وانگ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت، و چندین صنعت با مدیران با تجربه.