Dahua میزبان یک وبینار در مورد نقش دوربین های حرارتی در جلوگیری از انتشار COVID-19 با Omdia بود

(Total 1 Votes : 5 of 5)

23 / 02 / 1399
دوربین مدار بسته حرارتی داهوا dahua

داهوا تکنولوژی ، یک راه حل هوشمند و ارائه دهنده خدمات IoT با محوریت ویدیویی محور ، در تاریخ 6 مه 2020 میزبان یک وبینار در Omdia بود. این وبینار به این موضوع مربوط می شود که چگونه دوربین های مداربسته حرارتی می توانند از انتشار COVID-19 کمک کنند.

Omdia نیروگاه جدید تحقیقاتی در زمینه فناوری است که در سال 2019 و با ترکیب مارک های تحقیقاتی Informa Tech (اووم ، سنگین خواندن و تراکتورسازی) و نمونه کار تحقیقاتی فناوری IHS Markit تأسیس شد. با همکاری Dahua Technology ، وبینار جامع ، 1684 عضو را به خود جلب کرده است.

راه حل کنترل دمای بدن

مخاطبان کارشناسانی از بخش هایی از قبیل انرژی ، امور مالی ، آموزش ، بهداشت و درمان ، خرده فروشی و غیره هستند که به میزبانی آلن تاتارا ، مدیر ارشد رویدادهای وبینار از شرکت Omdia ، مدیر ارشد پروژه پروژه Dahua Technology ، مدیر فروش ارشد پروژه Dahua ، Simon Simon و تحلیلگر اصلی نظارت تصویری Omdia ، جاش وودهاوس در وبینار در مورد فناوری پشت پرده راه حل ها و بهترین شیوه های موارد استفاده موفق و پیشرفت های احتمالی آینده بحث کرد. در پایان ، آنها یک پرسش و پاسخ زنده انجام دادند.

وی گفت: "با تجربه فراوان حاصل از مشارکت اولیه خود در اقدامات ضد پاندمی در چین ، راه حل کنترل دمای بدن Dahua Technology با موفقیت در سناریوهای متعددی در خارج از کشور مانند وزارت بهداشت در مالزی ، بیمارستان IFEMA در اسپانیا ، فرودگاه بین المللی بیروت رفیق حریری در لبنان ، ایستگاه راه آهن مرکزی آنکارا در ترکیه ، ایستگاه راه آهن سئول در کره جنوبی و کارخانه فاکسکان در ویتنام. Simon Nash گفت: با استفاده از سیستم مانیتورینگ دمای حرارتی قوی بدن ، ما همچنان به کاربران محلی کمک خواهیم کرد تا از شیوع COVID-19 جلوگیری کنند و احتمال بروز مجدد را کاهش دهند و از سلامت عمومی محافظت کنند.

ابزار مهم برای سازمانها

این همه گیری هنوز در زمان معینی فعالیت های جهانی را تحت تأثیر قرار خواهد داد

این رویداد مجازی فرصت های مهم و فناوری هایی را که Omdia در بازار می بیند برجسته می کند. جوش وودهاوس گفت: ویژه برای بیماری همه گیر کوروی ویروس ، فناوری مانیتورینگ دمای حرارتی بدن به عنوان یک راه حل کمک کننده که در مقابله با COVID-19 پدید آمده است ، صحبت می شود و احتمالاً در آینده نقش متداولتری در بسیاری از سیستم های نظارتی خواهد داشت.

براساس عقاید کارشناسان پزشکی در هر دو کشور چین و خارج از کشور ، این بیماری همه گیر در مدت زمان مشخصی بر فعالیتهای جهانی تأثیر خواهد گذاشت. دوربین مدار بسته حرارتی می تواند ابزاری اساسی برای سازمان ها و امکانات عمومی باشد که به دنبال کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 هستند.

اقدامات ضد عفونی خانگی

Dahua Technology به طور فعال در مرحله اولیه اقدامات ضد عفونی داخلی شرکت کرده و تجربیات ارزشمند زیادی را جمع کرده است. در کشورهای مختلف و مناطق مختلف جهان ، فناوری داهوا به کاربران محلی کمک می کند تا از فناوری کنترل حرارتی دمای بدن بر اساس موقعیت های محلی استفاده کنند تا از COVID-19 بهتر جلوگیری شود و از سلامت عمومی محافظت کند.

راه حل مانیتورینگ دمای حرارتی دقیق  و سریع داهوا به طور گسترده ای در مراکز حمل و نقل ، مجتمع های تجاری ، بانک ها ، کارخانه ها ، مدارس ، بیمارستان ها و غیره به کار می رود. این فناوری همچنان به "نوآوری ، کیفیت و خدمات" برای خدمت به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان تمرکز خواهد کرد.