جشن پنجمین سالگرد داهوا در آمریکا

(Total 1 Votes : 5 of 5)

07 / 01 / 1398
شرکت داهوا

شرکت داهوا پنجمین سالگرد خود را در آمریکا جشن می گیرد

ایروین، کالیفرنیا  - Dahua Technology، یکی از پیشگامان ارائه دهنده راه حل های نظارت تصویری و سیستم های دوربین مدار بسته، پنجمین سال فعالیت خود را در بازار آمریکای شمالی جشن می گیرد.

دفتر کار آمریكا در سال 2014 در ایروین تاسیس شده و از یک كارمند - رئیس و مدیرعامل Dahua Technology USA، Tim Wang - به بیش از 100 كارمند در طی پنج سال افزایش یافته است. امروزه تیم Dahua Technology USA شامل نمایندگان فروش و مشاوران فنی در سراسر منطقه ای از ایالات متحده و کانادا است. این شرکت موفقیت خود را به بخشی از تعهد خود به توانمند سازی مشتریان خود نشان می دهد. به همین ترتیب، "توانمندسازی از طریق تکنولوژی" موضوع داهوا در نمایشگاه ISC West این سالهای 10 تا 10 آوریل در لاس وگاس است.

Tim Sung، مدیر بازاریابی داهوا، توضیح داد: "فناوری Dahua، نمایندگی مجاز و فروشندگان و مجریان ما را قادر می سازد تا با ارائه آخرین راه حل های امنیتی برای کاربران نهایی خود بهترین فناوری ها را به ارمغان آورد." علاوه بر این، منابعی که برای نمایندگی های ما در اختیار ما قرار می دهند، اطمینان حاصل می کنند که با دانش خود از فناوری ما به سرعت پیشرفت می کنند و به طور کامل در محصولات آموزش دیده اند. "

این منابع شامل Learn Dahua، یک پلت فرم آنلاین در دسترس برای شرکای تجاری ثبت شده Dahua Technology USA است که ارائه آموزش ویدیویی و دوره های آموزشی Dahua را ارائه می دهد. همکاران فروشنده همچنین از webinars ماهانه بهره مند شوند. www.dahuawiki.com منابع عمومی گسترده ای است که شامل مقایسه محصولات محصول، کتابچه های راهنمای، چگونگی نمایش، دوربین های نمایشی زنده، نرم افزار و سیستم عامل می باشد. از زمان راه اندازی آن 7 میلیون بار بازدید شده است و در حال حاضر حدود 16 هزار بازدید در روز را به طور متوسط ​​انجام می دهد.

فن آوری پیشرفته Dahua Technology، میوه بیش از 50 درصد از مهندسان تحقیق و توسعه در ستاد شرکت است. داهوا برای کدک های فشرده اختصاصی خود، Smart H.265 + و تکنولوژی پیشرفته Starlight آن شناخته شده است. داهوا اولین شرکتی بود که تکنولوژی penta-brid را در ضبط های ویدئویی دیجیتال خود معرفی کرد و پنج فرمت رایج ترین فرمت ها را به یک سیستم متصل نمود. آخرین ارائه ها شامل دوربین جدید پانورامیک Multi-Flex ™، تکنولوژی Night Color برای تصاویر دقیق و رنگی در تاریکی نزدیک است و فناوری Extended Power over Ethernet (ePoE) که با هر دو کابل کواکسیال و IP سازگار است. تمام این محصولات و بیشتر در نمایشگاه 14039 در ISC West نمایش داده خواهد شد.

وین هرد، معاون فروش در داهوا گفت: "رویکرد تفکر پیشرو داهوا فناوری ما را در لبه پیشرو فناوری نظارت قرار می دهد، که به نوبه خود به نمایندگی های مجاز اجازه می دهد تا محصولات ما را با اعتماد به نفس فروش و نصب کنند." فن آوری ما به طور مداوم در حال پیشرفت است تا نیازهای فعلی و آینده را برآورده کند و به دلالان و مشتریان نهایی کمک کند تا راهکار پیشرفته تر امنیتی را در بازار انتخاب کنند. "

امسال یک نقطه عطف مهیج برای داهوا است: سال 2019، پنجمین سالگرد شرکت Dahua Technology USA است. تیم وانگ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت داهوا آمریکا. در سال 2014 با اعلامیه ای برای تاسیس دفتر شعبه شرکت آمریکای شمالی در کالیفرنیا قرار گرفت. . این شرکت با راه اندازی فروشگاه در ایروین، کالیفرنیا، با تیم وانگ به عنوان تنها کارمند خود آغاز شد و در سال 2016 به طور کامل عملیاتی شد.

از سال 2014 تا 2019، ما از یک کارمند به بیش از 100 کارمند افزایش یافته ایم و هیچ درآمد حاصل از محصولات مارکدار به میلیون ها دلار درآمد نداریم. مشارکت ما نیز به خوبی رشد کرده است: طی پنج سال ما از داشتن هیچ شرکای توزیع برای داشتن بیش از بیست نفر و از طرف هیچ شرکای فروشنده به هزاران نفر از طرفین برنامه شارژر All-Star Dahua ثبت نام نکرده ایم. هنگامی که شما به این رشد چشمگیر نگاه می کنید، روشن است که این شرکت در کوتاه مدت پنج سال پیشرفت فوق العاده ای داشته است.


وانگ اشاره کرد: "تمام این دستاوردها از طریق ساعتهای کار، گاهی اوقات به هزینه زمان صرف شده با خانواده و دوستان به دست آمده است. "من واقعا از بسیاری از افرادی که در طول این سالها تلاش می کنند، قدردانی می کنم، آیا آنها هنوز هم با این شرکت هستند یا خیر. همه آنها نظرات و تلاش های خود را به شرکت ارائه کرده اند تا ما بتوانیم امروز به این سطح موفقیت برسیم. "

پس چه اتفاقی می افتد؟ داهوا با تکنولوژی های پیشرفته و محصولات جدید به نوآوری ادامه می دهد که در نتیجه رشد صنعتی قابل ملاحظه ای است. این به معنای نوآوری برای نیازهای صنعت امروز است - مانند محصولاتی که زمان صرفه جویی در نصب و به راحتی ادغام، تجزیه و تحلیل در لبه و تعهد بیشتر به امنیت سایبری را ذخیره می کند. این همچنین به معنای حفظ یک رویکرد طراحی محصول متمرکز در آینده است تا از پیشروی تکنولوژی جلوگیری کند و با یک بازار در حال تغییر و تشخیص سازگار شود.

این تمرکز به ما اجازه می دهد تا نمایندگی مجاز و فروشندگان را از پیشرفته ترین راه حل ها، آموزش آنها در مورد مزایای محصولات و فن آوری ها، و توانایی آنها برای ضرب و شتم رقبا خود. از آنجا که راه حل های ما برای طیف وسیعی از برنامه ها و بودجه ها ایجاد شده است و با فروشندگان شخص ثالث یکپارچه می شوند، این بدان معنی است که نمایندگی مجاز و انتگرال ها دارای گزینه های بسیار بیشتری هستند. آنها بدون در نظر گرفتن نیازهای مشتریان خود محصولات داهوا با کیفیت بالا، پایدار و مقیاس پذیری را پیدا خواهند کرد.

تیم وانگ اشاره کرد که اندیشۀ تفکر پیشروانه داهوا همچنین به مشتریان اعتماد می کند که Dahua هر محصول جدید را با پیشرفت های تکنولوژیکی آینده در ذهن طراحی می کند. از ویژگی های پیشرفته تجزیه و تحلیل به قابلیت های IoT - یکپارچه، راه حل های ما واقعا مشتریان ما را قادر به همیشه در صف مقدم امنیت است.

چشم انداز پنج سال آینده چیست؟ وانگ می گوید: "ما به تمام کارهایی که تاکنون انجام داده ایم برای ایجاد روابط در آمریکای شمالی افتخار هستیم." "ما به دنبال این هستیم که اعتماد و ایجاد یک پایگاه مشتری را قویتر کنیم."

 

درباره Dahua Technology USA

طبق گزارش 2018 IHS، Dahua Technology USA Inc. یک شرکت تابعه Dahua Technology است که دومین تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری و سیستم های مدار بسته در جهان است که توسط سهم بازار به فروش می رسد. داهوا Technology USA راهکارهای امنیتی با ارزش را برای بازار آمریکای شمالی به ارمغان می آورد با تمرکز بر روابط شخصی و شخصی برای افزایش تجربه مشتری. راهکارهای نظارت Dahua Technology، از دوربین های مداربسته برنده جایزه به نرم افزار مدیریت ویدیو، کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بی نظیر ارائه می دهند، فروش و حمایت از سراسر ایالات متحده و کانادا را ارائه می دهند. منطقه آمریکای شمالی به رهبری تیم وانگ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت، و چندین صنعت با مدیران با تجربه. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به ما مراجعه کنید: us.dahuasecurity.com