دوربین های Dual-PTZ داهوا

(Total 1 Votes : 5 of 5)

27 / 09 / 1398
دوربین های dual ptz داهوا

در پروژه های بزرگ مثلا پروژه های شهری ، دستیابی به داده های شبانه روزی به دلیل عوامل زیادی مانند نقاط کور ، محدودیت دیافراگم ، صحنه مانیتور ثابت و غیره ، برای تجهیزات نظارتی پانوراما دشوار است. مشکلاتی که بیشتر تجهیزات پانورامای عمومی با آن روبرو هستند در واقع همین است.

شرکت داهوا تکنولوژی ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربینهای مداربسته دنیا ، دوربین جدید سری Hunter SDT5X خود را عرضه می کند تا مزایای بیشتری را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

دوربین ردیاب هوشمند Dahua با داشتن ردیابی هوشمند ، محافظت در محیط ، ابرداده ویدیویی ، تشخیص چهره و بسیاری دیگر از کارکردهای هوشمند ، هر دو مزیت دوربین پانوراما و دوربین PTZ را در اختیار شما قرار می دهد تا یک راه حل انعطاف پذیر برای نیازهای نظارتی چند صحنه ارائه دهد. علاوه بر امکان ارائه طیف گسترده تری از پوشش پانوراما و ضبط جزئیات در زمان واقعی در صحنه های با کیفیت بالا ، همچنین امکان نظارت چند صحنه بر اساس برنامه زمانی اختصاصی و همچنین کالیبراسیون خودکار ، تصویربرداری روشن و هوشمند را فراهم می کند. 

طراحی قدرتمند Dual-PTZ
اپراتور حتی می تواند با توجه به نیازهای مختلف نظارت ، اسلات های زمانی را نیز برنامه ریزی کند

دوربین سری شکارچی Dahua یک سیستم قدرتمند Dual-PTZ را برای دستیابی به عملکرد دوگانه به کار می گیرد. با داشتن لنزهای پانوراما در بالا و لنزهای تعبیه شده در زیر ، تنها با یک دوربین می تواند نیازهای مختلف نظارت را برآورده کند. هر دو لنز می توانند به صورت افقی و عمودی کنترل شوند و امکان نظارت و ردیابی هوشمند را در محدوده وسیع تری فراهم می کنند.

در عین حال ، از نظارت همزمان چندین صحنه برای تضمین امنیت همه جانبه پشتیبانی می کند. اپراتور حتی می تواند با توجه به نیازهای مختلف نظارت ، اسلات های زمانی را نیز برنامه ریزی کند. به عنوان مثال: در زمان روز ، از دوربین می توان برای نظارت بر جاده های اصلی برای به دست آوردن داده های ساخت یافته از افراد ، وسایل نقلیه و وسایل نقلیه غیر موتور استفاده کرد. در حالی که در شب ، دوربین می تواند تنظیم شود تا مسیر کوچکی را برای محافظت از محیط حفظ کند. این تضمین کننده امنیت همه روزه و همه جانبه است.

PFA + فناوری فوکوس خودکار نوآورانه
این دوربین با استفاده از فن آوری فوکوس خودکار PFA + خود Dahua برای دستیابی به فوکوس و همزمان بزرگنمایی همزمان فیلم ، که زمان تمرکز را بسیار کاهش می دهد. علاوه بر این ، این دوربین همچنین از Dahua Starlight + Technology پشتیبانی می کند که به کیفیت تصویر بسیار واضح و همچنین شناسایی هوشمندی از وسایل نقلیه ، وسایل نقلیه غیر موتور ، افراد و سایر اهداف ساختاری ، نه تنها به حداکثر رساندن کارآیی نظارت ، بلکه داده هایی باکیفیت برای برنامه های کاربردی تجاری back-end را ارائه می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته دوربین سری شکارچی Dahua ، نصب و اشکال زدایی سریع آن است. با داشتن یک ساختار سبک وزن ، دوربین فقط به یک شخص نیاز دارد تا با جایگزینی مستقیم نقطه نصب اصلی با نمونه جدید ، رفع ناراحتی در ساخت و اشکال زدایی ، به شدت بهبود بهره وری و کاهش هزینه های اضافی را به اتمام برساند. در مقایسه با لنزهای ثابت تجهیزات نظارتی پانورامیک عمومی ، لنز پانوراما دوربین سری شکارچی Dahua قابل تنظیم است و می تواند از راه دور کنترل شود ، و از ضبط بهتر تصویر چهره اطمینان حاصل می کند.

تشخیص چهره چند منظوره
فناوری Dahua برای ارائه کیفیت و خدمات عالی به ارزش اصلی مشتری مداری خود پایبند خواهد بود

به لطفالگوریتم قرار گرفتن در معرض Prediction Exposure (PEA) و خود الگوریتم Dahua ، می توان پس از چرخیدن صحنه به موقعیت صحیح ، نوردهی را کامل کرد و زمان محاسبه بیشتری را برای فوکوس خودکار و الگوریتم هوشمند فراهم می کند. در عین حال ، این فرآیند اشکال زدایی را صاف و پایدار می کند و در هنگام ضبط ویدیو قرار گرفتن در معرض منظم را متوجه می شود.

دوربین سری شکارچی داهوا با داشتن پوشش کامل صحنه ، فیلمبرداری در تمام اب و هوا ، تشخیص چهره چند هدف و سایر قابلیت ها ، از نیازهای شخصی سازی صحنه های متعدد پشتیبانی می کند. این دوربین همراه با راه حل های مختلف کاربردی صنعت Dahua Technology ، برای دروازه های مدرسه ، ورودی های بیمارستان ، معابر عبور ، گذرگاه های زیرگذر ، تقاطع های شهری و همچنین صحنه های باز و بزرگ مانند میادین و نقاط دیدنی مناسب و به منظور حفاظت از محیط 24/7 مناسب است.

کیفیت عالی و خدمات عالی
متعهد به ماموریت "ایجاد جامعه ای ایمن تر و زندگی باهوش تر" ، شرکت داهوا به ارزش اصلی خود "مشتری محور" پایبند خواهد بود تا از این طریق با کیفیت و خدمات عالی به بازار عرضه شود ، ارزش بیشتری برای مشتریان ایجاد کند و تلاش های بی وقفه برای ایجاد جامعه ای امن ، هوشمند ، راحت و کارآمد.