داهوا نسل جدیدی از دوربین های حرارتی را برای SMB و بازارهای مصرف عرضه می کند

(Total 1 Votes : 5 of 5)

01 / 08 / 1399
دوربین حرارتی داهوا در شب

وقتی صحبت از دوربین های حرارتی می شود ،  اغلب این تصورات را در مردم ایجاد می کند که یا بسیار گران قیمت است و یا مناسب برای سناریوهای خیلی بزرگ مانند مرزهای یک کشور ، خطوط ساحلی ، پستهای فرعی و جنگل ها هستند.اما  اکنون اوضاع تغییر کرده است.

Dahua Technology ، یک راه حل هوشمند اینترنت اشیا و ارائه دهنده خدمات ویدئویی محور ، دوربین های مداربسته جدید حرارتی  را ارائه می دهد که عملکرد برتر هوش مصنوعی را در بر می گیرد. پس از اولین دوربین عکاسی حرارتی داهوا در سال 2017 ، اکنون این دوربین ها به نسل سوم رسیده اند.

فناوری تصویربرداری حرارتی

با ارائه دوربین های حرارتی نسل 3 ، Dahua Technology با موفقیت فضای بیرونی فناوری تصویربرداری حرارتی را به بازارهای SMB و Consumer گسترش داده است ، و یک پایگاه کاربر جدید را قادر می سازد تا از زیبایی فناوری تصویربرداری حرارتی لذت ببرد. دوربین های مینی هیبریدی حرارتی Dahua ، شامل حفاظت از محیط ، جلوگیری از آتش سوزی ، تشخیص سیگار کشیدن و ارتباط هوشمند ، برای مکان هایی از جمله کارخانه ها ، پارک های صنعتی ، پارکینگ ها ، ایستگاه های بازیافت زباله ، فروشگاه های خدمات فروش خودرو ، انبارها و غیره طراحی شده اند.

پیکسل های دوربین مینی هیبریدی حرارتی Dahua 156٪ افزایش یافته است

برای اولین بار در صنعت تصویربرداری حرارتی ، داهوا با استفاده از فناوری حسگر حرارتی خنک نشده 256 × 192 VOx ، دوربین های امنیتی حرارتی سطح پایین را تطبیق داده و عملکرد ضبط تصویر واضحی را تضمین می کند. در مقایسه با 160 × 120 پیکسل که معمولاً مشاهده می شود ، پیکسل های دوربین مینی هیبریدی حرارتی Dahua 156 been افزایش یافته است.

الگوریتم های یادگیری عمیق

بدون شک ، پیشگیری قبل از وقوع از نجات پس از حادثه بهتر است. به منظور پاسخگویی به نیاز روزافزون بازار ، فناوری داهوا با ابتکاری بازدارندگی فعال را با فناوری تصویربرداری حرارتی ترکیب می کند. هنگامی که یک رفتار غیر عادی توسط سیستم شناسایی شود ، نور سفید و بلندگو برای ایجاد یک هشدار بصری و صوتی در محل ایجاد می شود ، و همزمان یک ضبط و عکس فوری ایجاد می کند. نور سفید و محتوای بلندگو با توجه به سناریو قابل تنظیم است.

دوربین های مینی هیبریدی حرارتی Dahua الگوریتم های پیشرفته یادگیری عمیق را به کار می گیرند و چندین عملکرد از جمله طبقه بندی اشیا، ، پیشگیری از آتش سوزی ، تشخیص سیگار کشیدن ، تشخیص تماس و غیره را ارائه می دهند. با کاهش موثر هشدارهای دروغین میزان تشخیص دقت بالا را درک می کند ، بنابراین یکی از بهترین آنها است گزینه هایی برای محافظت از محیط اطراف صحنه کوچک.

دوربین های هیبریدی مینی

دوربین های مینی هیبریدی حرارتی Dahua می توانند عملکرد واجد شرایط را در محیط های سخت تضمین کنند

با استفاده از IP67 ، دوربین های هیبریدی حرارتی داهوا می توانند عملکرد واجد شرایط را در محیط های سخت ، از جمله شرایط وحشتناک زمینه مانند دود ، مه ، دود ، شرایط نوری ضعیف مانند تاریکی مطلق ، نور پس زمینه ، سایه ، چراغ جلو و بازتاب ، و همچنین آب و هوای بد مانند باران ، برف ، مه

برای شرکای زیست محیطی ، بهترین زمان برای سوار شدن به سیستم حرارتی است ، زیرا می توان عملکردهای جامعی را با فناوری های پیشرفته مانند تصویربرداری حرارتی ، هوش مصنوعی و بازدارندگی فعال با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه دریافت کرد. دوربین ها دارای طراحی کره چشم و گلوله هستند و 4 لنز برای انتخاب یک دوربین در نظر گرفته شده است. Wi-Fi برای گلوله اختیاری است.

دوربین های مایع هیبریدی حرارتی Dahua گزینه های ایده آل برای محیط کوتاه برد هستند ، نمونه ای برای کارخانه ها ، پارک های صنعتی ، پارکینگ ها ، ایستگاه های بازیافت زباله ، مغازه های خدمات فروش اتومبیل ، انبارها و غیره. مأموریت خود "امکان یک جامعه امن تر و زندگی دقیق تر" ، Dahua Technology همچنان به "نوآوری ، کیفیت و خدمات" برای خدمت به شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان تمرکز خواهد کرد.