دوربین ها و تجهیزات داهوا در مرکز شهر لینکن

(Total 1 Votes : 5 of 5)

18 / 12 / 1397
دوربین داهوا

سوئیچ­ها برای نظارت بر مرکز شهر لینکلن

بیش از 300 دوربین مدار بسته در طرح نظارت ویدئویی مرکز شهر در لینکلن نصب شده است و ماموریت یافته اند که از دوربین­ها، مانیتورها و تجهیزات سوئیچینگ شرکت داهوا استفاده کنند.

سیستم دوربین مداربسته مبتنی برآنالوگ پیشین بیش از 20 سال قدمت داشت و نگهداری کردن آن خیلی گران شده بود. بنابراین شورای شهر لینکولن تصمیم گرفت تا دوربین­های مدار بسته آنالوگ و تجهیزات انتقال را با تجهیزات دیجتالی HD جایگزین کند. هزینه کلی مالکیت با پس اندازی که در هزینه­ های اجارهفیبر بازمانده انجام شده است و علاوه بر آن مصرف انرژی کاهش و توانایی پیکربندی کردن و نگهداری کردن دوربین­ها از راه دور کاهش یافته است.

نصب دوربین IP فول اچ دی

نصب سیستم IP فول اچ دی جدید و شبکه یک قسمتی از استراتژی شهر هوشمند لینکلن است-افق 2020. طراحی سیستم رمزنگاری شده تماما بی سیم جدید براساس تحویل دادن تکنولوژی انعطاف پذیر بود که هزینه کلی مالکیت را کاهش می­دهد، اجاره نصب، الزامات نگهداری کم­تر، آنالیز سطح هوشمند و اتصال بی­سیم است.  ویژگی دوستار محیط زیست بودن پروژه شامل مشخص کردن تجهیزات با انرژی کم­تر است، کامل کردن پشتیبانی از راه دور و بازیافت کردن سخت افزار هرموقع که امکان پذیر است. شور­ها مشاوران مشتقل گروه تکنولوژی لوور را به کار گرفت تا به آن­ها کمک کند تا به آن­ها تضمین دهد که آن­ها دارای یک طراحی شبکه رادیویی مقاوم و استفاده شده در آینده را دارند.

نصب سیستم مداربسته IP فول اچ دی داهوا سری جدید و شبکه یک قسمتی از استراتژی شهر هوشمند لینکلن است-افق 2020- که به دنبال این است که نوآوری را در شهر کنترل کند و تکنولوژی­های جدید را برای بهبود بخشیدن زندگی شهروندان تحت کنترل درآورد. یکی از نتایج قید آزادی وای فای در شهر است، که با دوربین­ها داهوا با استفاده کردن از شبکه بی­سیم با IP مشابه به موازات هم کار می­کنند.

بازدهی پهنای باند با استفاده از متراکم ­سازی H.265

یک ترکیبی از دوربین­های ثابت و PTZ که در یک شبکه دوتایی یک گیگا بایت نصب شده بودند. این­ها شامل دوربین­های داهوا از سری Pro داهوا است که کیفیت تصویر بالایی دارند، بازدهی پهنای باند را با استفاده کردن از متراکم سازی H 265 و عملکرد نور پایین خیلی عالی است. دوربین­های بولیت از سری الترا- با قابلیت بزرگنمایی نوری قوی، فاصله­های IR تا 50 متر و نرم افزاری که از شمارش کردن مردم و نگاشت گرمایی پشتیبانی می­کند- نیز نصب گردیدند.

طراحی روشی که با دوربین مدار بسته و آنالیز سمت سرور با حرکت بازمانده و تشخیص صدا رمزنگاری شده است.

بازدهی پهنای باند دوربین­ها به این معنی است که چندین دوربین می­توانند در هر موقعیت داده شده­ای نصب شوند، که پوشش 360 از مکان­ها را فراهم می­کند و تا 20 مگاپیکسل  حداکثر ظرفیت ویدئویی در هر مکان- در مقایسه با 400000 پیکسل با دوربین­های آنالوگ قبلی.

طراحی کردن دو طراحی رمزنگاری شده یعنی دوربین و آنالیز قسمت سرور شامل آنالیز محتوای ویدئوها، شناخت تصویر، ANPR، نقشه­های گرمایی و شمارش کردن پیاده­ها علاوه بر حرکت بازمانده و تشخیص صدایی است. هدف جنبه شناسایی صورت پشتیبانی کردن از اپراتورها در نواحی است درهنگامی که برای افراد گمشده و آسیب پذیر جست و جو می­کنند.

سوئیچ­هایPoE برای فراهم کردن انرژی

کیفیت تصویر عالی سیستم جدید در شکل­ها وجود دارد که یک افزایشی را در تصاویر دعوای قابل رسیدگی از 5 درصد نسبت به سیستم پیشین نمایش می­دهد که با بازنگری­های موفق تا 60 درصد نسبت به نوع جدیدش است. سوئیچ­های داهوا PoE نیز هم­چنین نصب گردیدند تا انرژی را برای دوربین­ها فراهم کنند که بعدا به یک شبکه 2 لایه متصل شدند.

یک دیوار ویدئویی جدید که از ال ای دی backlit 10 DHL49-4k 49 اینچی با دیوار ویدئو الترا اچ دی 4k است که درآن سطوح سنتی برجسته شده واحدهای پنل­های LCD که دارای دید زیادی هستند را نمایش می­دهد که در داخل اتاق کنترل که جدیدا بازسازی شده است در شهر هال نصب شده است و به یک ویدئویی wonderwall  مطابق i متصل شده است که به کنترل کننده­ها نمایش می­دهد.

این یک همکاری بزرگ از شرکای اصلی پروژه است که دارای اصل آزمایش شده و ارتباط کاری با دوربین­های امنیتی ویدیوکام است که از طریق توزیع کننده می فلکس مجاز تامین شده است، کل سیستم توسط متخصصان CCTV فضای عمومی امنیت ویدیوکام نصب شده است، که با سایر شرکا کار می­کنند تا یک عملکرد بالاتر و موثر و سیستم با مشخصات قوی­تری را به وجود بیاورد.

تجهیزات قابل اطمینان و با هزینه مناسب

بیل مید مدیر عامل ویدیوکام گفت که کارکردن در مقیاس بزرگ با تجهیزات ویدیویی داهوا به این معنی است که برای مهندسان  از نظر پیکربندی خیلی آسانتر بود علاوه براین که هزینه پایین­تری را داشت و مقدار خوبی را برای پول نمایش می­داد. کار کردن با محصولات داهوا خیلی عالی بوده است. این محصولات اثبات کرده­اند که قابلیت اطمینان دارند و ما مشکلات خیلی کمی را درباره آن­ها تجربه کرده­ایم که از پیکربندی اولیه تا نصب و انجام است.

این یک همکاری بزرگ از شرکای اصلی پروژه است که دارای اصل آزمایش شده و ارتباط کاری با دوربین­های امنیتی ویدیوکام است. ما زمینه جدیدی را با توسعه برداشتن رمز 4k H.265 بازکردیم، پشتیبانی از طریق لوکسریت برای آنالیز دوربین­های جانبی و ضبط لبه، و توسعه ارتباط دوربین به دوربین توسط داهوا، اجازه دادن به سیستم­هایی که به هم متصل نیستند تا این که به صورت محلی بتوانند ارتباط برقرار کنند.

5 گیگاهرتز اینفینت و سیکلو ای و رادیوهای باند V

امنیت ویدئو کم یک شریک ترکیبی داهوا تضمین شده است که آموزش می­دهد که کدام به وسیله هر دو یعنی داهوا و آکادمی می فیلکس تحویل داده شده است. داهوا یک فراهم کننده راه­حل در صنعت نظارت ویدئویی جهانی و تکنولوژی­های مرتبط است و دارای یک تمرکز قوی بر روی نوآوری به وسیله سرمایه گذاری کردن خیلی زیاد در تحقیق  و توسعه است.  در طرح شهر لینکلن محصولات براساس عملکردشان و هزینه موثرشان انتخاب شده بودند تا بتوانیم با بودجه پروژه آن را تامین کنیم. امنیت ویدئوکام یک شریک ترکیبی داهوا تضمین شده است که برای تحویل دادن توسط آکادمی می فلکس و داهوا تضمین شده است. این به ویدکم کمک کرد که برای بهبود دادن سفت افزار اصلی گفت و گو کنند، که به تعدادی از مشخصات تحلیلی در دسترس هر دوربین را اضافه کرد.

این شبکه بی سیم با اینفینت 5 گیگاهرتز و سیکلو ای و باند رادیویی v ساخته شده است. حالت ارتجاعیی و مسیریابی گوناگون برای طراحی شبکه­ها ساخته شده است که از نظارت ویدئویی پشتیبانی علاوه بر وای فای عمومی و ظرفیت سرویس­های شهر هوشمند پشتیبانی می­کند. لوکسریت به صورت نزدیک با داهوا کار کرد که سیستم مدیریت ویدئویی جهانی او را تامین می­کند و هم­چنین ترکیب آنالیز را در مدیریت رویدادها و کارهایشان پشتیبانی می­کند، که هم­چنین از طریق نرم افزار VTAS CRVMS comply-i ترکیب شده است (هم اکنون برندشان را با  نام ویو اسکیپ تغییر داده است)

کنترل زمان حقیقی و دنباله­های ویدئویی

سیستم dahua به وسیله فراهم کننده امنیت ویدیو کام اجرا شده است که المان­های اصلی را برای راه حل ردیف i ما فراهم می­کند. مقدمه تراکم H.265 یک پیشگام برای چنین پروژه ­هایی بود، با سیستم که قادر به نمایش دادن 4MP و 6MP H.265 برای اپراتورهای مکانی مانیتور با کنترل زمان حقیقی و دنباله ویدیویی است. سیستم داهوا به وسیله فراهم کننده­های امنیتی ویدیودام اجرا شد که المان­های اصلی راه حل ردیف i است." که توسط مارتین بایرن گفته شد، سرپرست تیم دوربین مدار بستهدر شورای شهر لینکن هست. پلیس­ها از سیستم خوشحال هستند و ما بازخورد مثبتی را از آن­ها گرفتیم.

در واقع هیچ مقایسه­ای بین این که ما چگونه از قبل این­ها استفاده کرده­ایم و این که چگونه ما اکنون ما می­توانیم الان استفاده می­کنیم، وجود ندارد. این اینکه چگونه ما سیستم­های مداربسته و داده­ها را مدیریت می­کنیم را دچار انقلاب کرده است. ظرفیت این که ما چگونه می­توانیم پیشرفت کنیم خیلی قابل توجه است. هم اکنون ما شروع کرده­ایم تا به نتایج حقیقی از سرمایه­گذاری در آنالیز دست یابیم: به صورت خاص در وسایل  و شمارش مردم توسعه یافته است و داده­ها برای افزایش دادن سایر پروژه­های شهر استفاده شده است.

مارتین اضافه کرد که داهوا زمان انقضا را در نظر گرفته است تا با ما در مورد بلندپروازی برای سرویس­های شهر هوشمند ملاقات و بحث کند. ما داهوا را به عنوان برندمان برای دوربین­های مدار بسته انتخاب کرده­ایم و تاکنون خیلی خوشحال هستیم و به وسیله قابلیت اطمینان آن­ها تحت تاثیر قرار گرفته­ایم، عملکرد با نور پایین و کیفیت تصویر کلی.