Dahua HOC Smart Solutions در نمایشگاه امنیت عمومی چین CPSE2019

(Total 1 Votes : 5 of 5)

30 / 08 / 1398
دوربین اسپید دام داهوا

افتتاحیه بزرگ هفدهمین نمایشگاه امنیت عمومی چین (CPSE 2019) با موفقیت در کنوانسیون و مرکز نمایشگاه های شنژن برگزار شد. با مضمون "Dahua Heart of City - Leading Evolution Twins Intelligent" ، داهوا ،یکی از بزرگترین تامین کنندگان خدمات و محصولات هوشمند IoT ویدیویی محور در سطح جهان ، با دستاوردهای چشمگیر  در ساختار جدید شهر هوشمند خود ، از جمله شهر ایمن ، ترافیک هوشمند ، نشان می دهد. Smart Retail ، Firefighting هوشمند و سایر موارد موفقیت آمیز ، و همچنین HD Panorama ، AI ، 5G و سایر محصولات هوشمند ، یک سوپرایز امنیت تکنولوژیکی جهانی را برای حاضران در این رویداد فراهم می کند.

استراتژی HAH Dahua به داهوا این امکان را می دهد تا به طور مداوم صلاحیت اصلی خود را پیرامون Digital Twins و Twins هوشمند بگذارد

با تکرار مداوم فن آوری اطلاعات ، نوآوری فن آوری تحول اقتصاد دیجیتال را به دوران اقتصاد هوشمند ترجیح می دهد. طبق استراتژی Dahua HOC ، شرکت داهوا به طور مداوم صلاحیت اصلی خود را در اطراف Digital Twins و Twins هوشمند ایجاد می کند و از فلسفه "تجارت به عنوان رهبر ، داده به عنوان پایه ، فناوری به عنوان ابزار" حمایت می کند و نیروی محرکه جدید حلقه بسته را تقویت می کند. و این یعنی بالا بودن ارزش مشتری.

Dahua HOC Safe City Solution

در هر حوزه نمایشگاهی از Dahua ، برنامه های جدید برای عملیات شهری ، مدیریت شرکت ها و مصرف کنندگان نمایش داده شده است و بینشی کلی از آخرین راه حل های عملی خود ارائه می دهد.

Dahua HOC Safe City Solution از سنجش چند بعدی IoT ، داده های بزرگ ، داده های ابری ، هوش مصنوعی و سایر فناوری ها پشتیبانی می کند. این پلتفرم هوشمند را در ساختن حالت جدید "پلیس آنلاین" که در هانگزو ، نینگبو ، گویژو و سایر شهرهای چین به اجرا در آمده است ، بطور جامع و کاربردی و کارایی امنیت عمومی بهبود می بخشد.

 

راه حل ترافیک هوشمند Dahua HOC

راه حل هوشمند ترافیک هوشمند Dahua HOC از ساخت مراکز سنجش ، مراکز توانمندی و مراکز تجاری در دستیابی به زنجیره ارزش داده های حلقه بسته استفاده می کند و به سمت مدیریت هوشمند تر و دقیق تر ترافیک حرکت می کند. با اجرای مداوم مداوم ، راه حل در پلیس راهنمایی و رانندگی بزرگراه استان ژجیانگ ، پلیس راهنمایی و رانندگی شهر لیوژو و سایر مناطق نتایج مثبت کسب کرده است.

Dahua HOC Smart Retail Solution یک مجموعه داده و تجزیه و تحلیل آنلاین از مردم ، محصولات و مناطق فروشگاه را بر اساس سنجش آفلاین ارائه می دهد. از طریق ابر مغز داده ، به فروشگاه های فروشندگان اتومبیل ، فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی و سایر مشاغل خرده فروشی در کاهش هزینه و افزایش کارایی در مدیریت عملکردشان کمک می کند.

راه حل آتش نشانی هوشمند Dahua HOC

راه حل آتش نشانی هوشمند Dahua HOC یک نظارت عمیق در جلوگیری و کنترل آتش سوزی ارائه می دهد

راه حل آتش نشانی هوشمند Dahua HOC یک نظارت عمیق در زمینه جلوگیری و کنترل آتش سوزی ، آتش نشانی و نجات و سایر مناطق تجاری فراهم می کند. با کمک ربات آتش نشانی هوشمند داهوا ، هلیکوپتر آتش نشانی هوشمند بدون سرنشین و سایر تجهیزات ، انسان را با استفاده از ربات ها در عملیات زمینی و هوایی جایگزین می کند ، از آتش سوزی و نجات تلفات نمایش می دهد که عملکرد خارق العاده ای را در موارد واقعی در Hangzhou ، چونگ کینگ و جاهای دیگر نشان می دهد.

دوربین مدار بسته قابل تنظیم صحنه

از نظر نوآوری محصول ، فناوری Dahua بر اساس محیط ، صحنه ، سنجش محتوا و ترکیب محاسبات لبه به پاسخ هوشمندانه و سریع جلوی خود می رسد. در عین حال ، محاسبات ابری و داده های بزرگ را در شکستن موانع داده ها و فعال کردن محصول و راه حل ها ترکیب می کند.

دوربین جدید قابل تنظیم صحنه که توسط Dahua Technology به بازار عرضه شده است و با رعایت اصل آن "تقاضا از صحنه می آید ، طراحی بر اساس کاربرد" ، دوربین را براساس استخراج جامع مطالبات مشتری و تجزیه و تحلیل عمیق صحنه برنامه محصول تعریف می کند. دوربین Dahua Hubble از پانورامای 64 MP Ultra HD پشتیبانی می کند و ویژگی های آنالیز AI و AR را در دستیابی به تعامل تصویری هوشمند ، برآورده کردن نیاز به نظارت صحنه های بزرگ ، ترکیب می کند.

دوربین های شبکه هوشمند Dahua

دوربین Dahua PolarLight به طور موثری در ضبط تصویر کم نور چهره ، باعث کاهش آلودگی نور می شود. دوربین شبکه هوشمند Dahua Tianque دارای چندین لنز است که می تواند از راه دور و به صورت مستقل تنظیم شود ، مناسب برای نظارت پانوراما و دقیق است ، در حالی که دوربین DTHUA Hunter PTZ از معماری سکوی دوتایی با اتصال پانوراما و دقیق استفاده می کند ، بی نهایت بهبود صحنه کاربردی هوشمند و استقرار مناسب.

دوربین Dahua Tianxing از فناوری دوششگی دوربین دوتایی استفاده می کند که می تواند نقص وسیله نقلیه را در یک پوشش 100 متری ضبط کند و مشکل صنعت را در ضبط تخلف در صحنه های بزرگ حل کند. دوربین حرارتی داهوا دقیقاً دمای آن را حس می کند ، و سیگار کشیدن ، تماس و سایر رفتارها را به صورت هوشمند تجزیه و تحلیل می کند.

تحلیل هوشمند Edge Dahua

لاوه بر این ، Dahua HDCVI 6.0 ، PTZ پانوراما موبایل ، کنترل دسترسی به تشخیص چهره و سایر محصولات نوآورانه نیز در معرض نمایش گذاشته شده است که علاقه مندان را به خود جلب می کند و از بازدیدکنندگان این رویداد استقبال بالایی می کند. در مورد همکاری لبه ، پایان و ابر ، تجزیه و تحلیل هوشمند Dahua Edge با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق با عملکردهای آنالیز هوشمند مانند تشخیص چهره و محافظت از محیط برای دستیابی به قبل از هشدار.

از نظر دستاوردهای هوش مصنوعی ، فناوری Dahua با موفقیت از چهره ، ردیابی هدف ، الگوریتم حمل و نقل هوشمند ، 3D AR و سایر فناوری های هوش مصنوعی در محصولات خود استفاده کرده است و کارآیی امنیتی را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

نشست های داهوا

رونمایی از محصول جدید Imo ، سه قفل هوشمند پرچم دار خود - P6 ، V6 و V8 را به نمایش گذاشته است

در این نمایشگاه ، دانشمندان خبره و رهبران تجارت گرد هم آمدند تا شاهد برپایی سه اجلاس با مضمون صنعت Dahua Technology باشند و درباره آینده صنعت بحث کنند.

در بعد از ظهر ، نام تجاری مصرف کننده Dahua Technology - رونمایی از محصول جدید ایمو ، سه قفل هوشمند پرچمدار خود را - P6 ، V6 و V8 ، و همچنین دوربین TP7S PTZ ، دوربین TE6 گنبد با دوربین مهار کننده فعال بی سیم ، دوربین آنتن دوبل TF1D و سایر محصولات جدید نوآورانه ، ایجاد سیستم های اکولوژیکی محصول کامل سناریو از داخل ساختمان به فضای باز و از منزل تا استفاده تجاری.

Solution IoT Smart-Video Centric

Dahua Technology ، راه حل و ارائه دهنده خدمات هوشمند IoT هوشمند و مشهور در سطح جهانی ، همچنان به بینش و درک سناریو و الزامات مشتری می پردازد ، و تمام تلاش خود را برای هماهنگی کامل نوآوری های فن آوری ، طراحی های سطح بالا ، معماری تجارت ، خدمات عملیاتی انجام خواهد داد. و سایر قابلیت ها ، به منظور بهبود رقابت اصلی خود در هوش مصنوعی ، یادگیری عمیق ، IoT و سایر فناوری ها ، به ایجاد ارزش برای مشتریان ادامه داده و توسعه صنعت را به شدت سوق می دهد.

بیشترین دستاوردهای جدید داهوا ، فناوری های برش محصول و همچنین اجلاس سران فن آوری های صنعت و روند توسعه برنامه تا 31 اکتبر به نمایش گذاشته می شود. از مهمانان خواسته می شود از غرفه Dahua Technology در سالن بین المللی ، 1B07 ، کنوانسیون شنژن و نمایشگاه بازدید کنند. برای دیدن آخرین تجهیزات و محصولاتشان به طور زنده مرکز را مشاهده کنید.