داهوا سیستم دوربین مدار بسته خود را به مرکز Faces of Hope اهدا کرد

(Total 1 Votes : 4 of 5)

17 / 10 / 1397
داهوا dahua

به افتخار روز بین المللی حذف خشونت بر علیه زنان، داهوا تکنولوژی راه حل های نظارتی ویدیویی پیشرفته خود را به مرکز قربانیان Faces of Hope اعطا کرد تا فضایی امن برای قربانیان و کارمندان با وضعیت مشابه فراهم کند و از آسیب دیدگان خشونت خانگی محافظت کند.

به شکل جهانی، تقریباً یک سوم (30%) از زنانی که در رابطه ای بوده اند گزارش داده اند که نوعی از خشونت را از طرف شریک صمیمی خود دریافت کرده اند. به شکل جهانی، بیشتر فعالین و گروه ها برای مبارزه با خشونت خانگی، سازماندهی میشوند.  مرکز قربانیان Faces of Hope در شهر بویس آیداهو پیشرو این راه در کاهش ایجاد قربانیان در سواستفاده های خانگی بوده که اینکار را با ارائه یک شبکه ایمنی از خدمات مداخله در بحران انجام داده است.

به روز کردن دوربین های قدیمی تر

با توجه به خطر ایجاد شده توسط سواستفاد کنندگان، به شدت لازم است که سیستم های دوربین مداربسته این مرکز به روز شوند تا ایمنی کارکنان و قربانیان این مرکز تضمین شود که. دارن باردن، مدیر فروش منطقه ای در شرکت All-star Dealer بخش منابع امنیتی یکپارچه میگوید:" به روز کردن دوربین های قدیمی یک امر لازم برای مرکز قرانیان بود لذا اعطای تجهیزات نظارت ویدیویی توسط داهوا گامی رو به جلو برای به واقعیت تبدیل شدن این موضوع شد." تکنولوژی داهوا سیستم امنیت Faces of Hope را با HD over Coax به روز کرد تا اختلالات سیستم را به حداقل برساند و واسط کاربر را پیشرفت دهد.

داهوا تکنولوژی سیستم امنیتی Faces of Hope را با HD over Coax به روز کرد تا اختلالات سیستم را به حداقل برساند و واسط کاربر را پیشرفت دهد و همچنین فناوری هایی مانند 4MP IR 3.6 Mini Dome  و دوربین های  Mini Bullet را پیشرفت دهد تا شفافیت برتر امکان پذیر شود.

قربانیان خشونت خانگی

علاوه بر این، داهوا نظارت شب هنگام را با محصولات مجهیز به WDR ارتقاء داد تا تصاویر با کیفیت و بسیار شفاف در تمام ساعات روز را تامین کند. از همه با ارزش تر اینکه، داهوا تکنولوژی ایمنی مرکز قربانین Faces of Hope را بوسیله نظارت و پشتیبانی تمام وقت تامین کرد و فناوری خود را با ایثارگری و اهمیت شرکت ترکیب کرد.

نصب تجهیزات با پشتیبانی همه جانبه فنی برای ISR همراه شد. کارمندان مرکز قربانیان Faces of Hope ، سیستم به روز شده را اینگونه توصیف کردند: "کاربرد بسیار آسانتر، کیفیت تصاویر عالی، و کیفیت محصول بی نظیر است." داهوا تکنولوژی با حرکت رو به جلو و ارتقاء  فناوری های پیشروی خود نه تنها ایمنی زنان و قربانیان خشونت خانگی را تضمین میکند بلکه هر جه بیشتر در جوامع محلی و اهداف اجتماعی مشارکت میکند. داهوا تکنولوژی به تمرکز بر نوآوری، کیفیت و خدمات ادامه میدهد تا ماموریت خود بمبتنی بر خلق جامعه ای ایمن تر و زندگی هوشمندانه تر را انجام دهد.

از این صفحه دیدن کنید » نمایندگی داهوا