داهوا سیستم دوربین مدار بسته شهر شیامن چین را راه اندازی کرد

(Total 1 Votes : 5 of 5)

09 / 09 / 1397
دوربین مدار بسته داهوا dahua

نهمین نشست اعضای گروه بریکس با موفقیت در شیامن چین از سوم تا پنجم سپتامبر 2017 برگزار شد که در آن رهبران پنج کشور عضو حضور داشتند. با توجه به موفقیت شرکت داهوا در ارائه محصولات امنیتی جامع برای نشست اعضای گروه 20 در هانگژو سال 2016، نهمین نشست اعضای بریکس، موفقیت دیگری برای شرکت داهوآ محسوب می شود.

نشست بریکس در شایمن به حفاظت و امنیت بالایی برای رهبران برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی نیاز داشت. از آنجایی که مرکز شهر شیامن در یک جزیره قرار دارد، سیستم امنیتی می بایست نظارت جامعی بر تمام جاده های منتهی به آن منطقه که می داشت این منطقه را شبکه ای متشکل از "چهار پل و یک تونل" م نامند.

شرکت داهوا 1723 دوربین مداربسته bullet،  379 دوربین PTZ، 226 دوربین های بررسی خودرو، 116 دوربین تشخیص چهره، 10 دوربین PTZ  فور جی موبایل استفاده کرد.

حفاظت از طریق دوربین های داهوا

علاوه بر جاده های منتهی به شهر، مسیرهای رفت و برگشت به فرودگاه، هتل ها و مرکز نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شیامن باید حفاظت می شد که این امر نیازمند یک سیستم متمرکز، خودکار و پیشرفته داشت تا بتوان واکنش های موثر و هماهنگ اخذ گردد. شرکت داهوا با دوربین های بسیار پیشرفته آی پی خود، ابر ویدیویی، ذخیره شبکه ای و تکنولوژی های انتقال خود، وظیفه امن کردن شیامن و محل اجلاس را بر عهده گرفت. در مجموع، شرکت داهوا 1723 دوربین bullet،  379 دوربین PTZ، 226 دوربین های بررسی خودرو، 116 دوربین تشخیص چهره، 10 دوربین مدار بسته PTZ  فور جی موبایل و چند محصول و سرویس پیشرفته دیگر را در مناطق مختلف شهر استفاده کرد.

مرکز فرماندهی امنیتی بریکس که توسط دپارتمان امنیت عمومی شیامن اداره می شد مجهز به سیستم فرماندهی و دیسپچ بصری داهوا شد. نمایشگر بزرگ دیواری این مرکز مجهز به پنل های ال ای دی ایچ دی پیشرفته داهوا شد تا بتواند تصاویر کاملی از تمام واحدهای تحت امر در طول نشست ارائه دهد، که موجب تسهیل کنترل و واکنش های لازمه شد.

سیستم امنیتی اطراف مرکز نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شیامن و سیستم فرماندهی و دیسپچ بصری در مرکز فرماندهی امنیتی از محصولات نمایشگر و نظارت تصویری داهوا استفاده کردند.

شرکت داهوا از تکنولوژی های پیشرفته مانند تحلیل هوشمند و کلان داده برای افزایش کارآمدی قابلیت های مدیریت و فرماندهی اضطراری استفاده کرد.

امنیت ویدیویی زنده از سطح جاده

یک محصول سفارشی موبایلی داهوآ مجهز به سیستم انتقال بی سیم تصاویر از داخل خودرو و موقعیت یابی جی پی اس، روی 228 خودرو گشت و 72 خودرو مخصوص از اداره امنیت عمومی شیامن نصب شد، که مسیر را برای رهبران این نشست پاکسازی کردند. این محصول باعث شد که مرکز فرماندهی یک نمای زنده و مستمر از تمام مناطق ضروری داشته باشند و در مواقع نیاز، واکنش های متناسب را انجام دهند.

داهوا در امنیت مناطق مهم دیگر از جمله فرودگاه، ایستگاه قطار، اسکله های کشتی، و ایست بازرسی های پلیسی شیامن نقش داشت.

به منظور امن کردن نقاط دسترسی به "چهار پل و یک تونل"، داهوا از تکنولوژی های پیشرفته مانند تحلیل هوشمند، کلان داده و تحلیل ویدیویی استفاده کرد تا بصورت قابل توجهی کارآمدی قابلیت های مدیریت فناوری اطلاعات و فرماندهی را از طریق ارائه نظارت تصویری ایچ دی و نظارت هوشمند بر حوادث جاده ای در پل ها و تونل ها افزایش دهد.

علاوه بر این، داهوا در امنیت مناطق مهم دیگر از جمله فرودگاه، ایستگاه قطار، اسکله های کشتی، و ایست بازرسی های پلیسی شیامن نقش داشت. در اطراف مناطق جیمی و هایکانگ(Haicang and Jimei)، شرکت داهوا نظارت تصویری خود را مستقر بر مسیرها و سایت هایی کرد که فعالیت های مهم در شهر در آنجا رخ می داد، تا پوشش کاملی از مکان هایی نظیر مسیرهای محافظت شده، جاده های اصلی، مکان های کلیدی، مناطقی که ریسک بالایی دارند، حاصل شود.

داهوا تضمین گر امنیت عمومی

داهوا نقشی مهم در امنیت امور مرتبط با کنفرانس مانند فراهم آوردن غذا، هتل ها و سفرها ایفا کرد. هتل هایی که رهبران در آن اقامت کردند و مناطق پیرامونی آن در یک بازه زمانی کوتاه به سیستم های ایچ دی ارتقاء یافتند، تا تضمین شود که رهبران در هتل از امنیت کامل برخوردار هستند. سیستم نظارت موبایلی اجرای قانون به کمیسیون نظارت بر بازار شیامن کمک کرد تا در طول نشست، مواد خوراکی سالم و ایمن عرضه شود.

نشست سه روز بریکس بدون کمترین مشکلی خاتمه یافت. رهبران و نماینده های آنها توانستند با طیب خاطر در شهر حرکت کنند و در کنفرانس شرکت کنند، در حالیکه محصولات داهوا از طریق شبکه گسترده خود متشکل از تکنولوژی های هوشمند ویدیویی، از خطرها جلوگیری کرد.

علاوه بر این، این پروژه بزرگ بصورت قابل توجهی سیستم نظارت شهری شیامن را ارتقا بخشید و زمینه را نه تنها برای مسائل امنیتی عمومی، بلکه برای پروژه های عمومی گسترده تر مانند سیستم انتقال تصاویر بی سیم شیامن فراهم آورد.