تجهیزات داهوا در Ulaanbaatar

(Total 1 Votes : 5 of 5)

09 / 08 / 1397
دوربین مداربسته داهوا dahau

Dahua از سیستم هوشمند حمل و نقل برای نظارت و مدیریت ایمنی جاده، برای Ulaanbaatar استفاده می­کند.

Ulaanbaatar پایتخت و بزرگترین شهر مغولستان با جمعیت بیش از 1.3 میلیون نفر است که تقریباً نیمی از کل جمعیت کشور می باشد. طی دهه گذشته، تعداد وسایل نقلیه در اوگانان بوتار به بیش از 300000 دستکا افزایش یافته است. بعنوان مرکز سیاسی و فرهنگ مغولستان، افزایش تعداد ساکنان و وسایل نقلیه در شهر باعث ایجاد مشکلات اجتماعی، محیطی و حمل و نقلیه جدی شده است. راه حل برجسته ITS ِDahua  (سیستم حمل و نقل هوشمند) نرم افزارها و سخت افزارها پیشرفته ای  مثل حسگرها، پردازش داده و اطلاعات و تجهیزات الکترونیکی فیزیکی و فناوری ارتباطات را برای کمک به بخش حمل و نقل اوگانان بوتار، در جهت افزایش ایمنی و کارآمدی سیستم حمل و نقل خود، ادغام کرده  است.

سیستم حمل و نقل هوشمند

در سالهای اخیر، دولت اوگان بوتار، بهبود مدیریت ترافیک را در اولویت قرار داده و نیاز به راه حل بصرفه در جهت سرعت بخشیدن به موضوعات مرتبط با نقص چراغهای راهنمایی و دیگر موارد ایمنی جاده ها را برای ایجاد محیط امن تر برای شهروندان، شناسایی کرده است. به دلیل عرض جغرافیایی بالای شهر، این پروژه به ویژه برای تجهیزات نظارتی در محیطهای بسیار خشن، مورد نیاز است.

براساس الگریتمهای هوشمند پیشرفته،داهوا Dahua  برای شهر، راه حل ITS پیشرفته شامل سیستم ANPR (سیستم تشخیص خودکار شماره گیری پلاکها) برای 28 جاده اصلی، سیستم پلیس الکترونیکی برای 8 تقاطع، 2 سیستم اندازه گیری سرعت سیار و بعلاوه 15 واحد نظارت PTZ نقطه بالا، فراهم کرده است. پروژه از زمان شروع تحلیل اولیه تقاضای کارفرما (مشتری) و طراحی راه حل، تحویل نهایی، غلبخ بر موضوعات مختلف در طول راه، تنها سه ماه طول کشید.

تیم Dahua با همکاری یک شریک برای سفارشی کردن یک الگریتم تشخیص پلاک هویت مغولی، کار می کرد.

سیستم ANPR

بدلیل اینکه هیچ سیستمی برای مجوز تشخیص پلاک در مغولستان وجود نداشت، تیم داهوا با همکاری یک شریک  برای سفارشی کردن یک الگریتم تشخیص پلاک هویت مغولی، کار (فعالیت) می کرد. سپس، این با دوربینهای ترافیک Dahua ادغام شد تا به یک نرخ تشخیص قابل اعتماد در جهت رضایت مشتری دست یابد. دوربینهای ترافیکی داهوا در جادهای اصلی مهم شر نصب شدند و قادرند بین دمای - 40 ~ + 80 و رطوبت محیط 10%~90% کار کنند. دوربینها بطور فعالا نظارت می کنند و هر وسیله نقلیه مشکوکی را بازرسی می کنند و بطور اتوماتیک پلاک در زمان واقعی ثبت می کنند و موقع عبور وسایل نقلیه مشکل دار، هشدار خودکار ارسال می کنند.

سیستم کنترل پلیس الکترونیکی

تجهیزات کنترل در هشت تقاطع نصب شد که می تواند به مقامات حمل و نقل اوگانان بوتار در واکنش سریع به تصادفات ترافیکی که ناشی از چراغ قرمز هستند کمک کند. موقع تخلف، دوربینهای تصویربرداری یکپارچه Dahua مجموعه ای از تصایر شماره پلاک وسیله نقلیه را به همراه وضعیت علایم ترافیک و تصویر هوایی از صحنه بعنوان مدرک ضبط می کنند. بعد از آن مدیریت DSS و پلتفورم ذخیره داده ها را هر دوربین جمع آوری می کنند و برای اپراتورها برای پردازش بیشتر توزیع می کنند.

سیستم سیار اندازه گیری سرعت وسایل نقلیه هایی که حد مجاز سرعت را در شرایط آب و هوایی رعایت نمی­کنند شناسایی می کند.

سیستم سیار اندازه گیری سرعت

سیستم سیار اندازه گیری سرعت وسایل نقلیه هایی که حد مجاز سرعت را در شرایط آب و هوایی رعایت نمی کنند شناسایی می کند. ویژگی طراحی یکپارچه سیستم ، استفاده از آن و نصب در مکانهای متفاوت در لحظه هشدار را آسان می کند. این قابلیت، به پلیس راهنمایی رانندگی این امکان را می دهد تا سیستم را در مکانهای مختلف هر جایی که نیاز باشد حرکت دهد. آن از یک دوربین مداربسته 8MP CCD با رادار ردیابی چند جهته برای امکانپذیر ساختن اندازه گیری سرعت هر وسیله نقلیه عبوری و تصویربرداری واشح تشکیل شده است. لامپ فلش IR همچنین قابلیت تصویربرداری عالی حتی در مکانهای تاریک را تضمین می کند.

آموزش فنی امنیت

برای ارائه خدمات بهتر به مشتری، تیم داهوا برای اپراتورهای بخش حمل و نقل محلی، آموزشی فنی مرتبط فراهم کرد و نصب و راه اندازی تجهیزات را به آنها نشان داد. علاوه بر این، همه سه سیستمها بر روی یک پلتفرم در مرکز کنتل یکپارچه هستند تا کاربران را به کنترل کارآمدتر و مدیریت امنیت جاده ها قادر سازد.

 

نمایندگی داهوا