میزبانی داهوا از نمایندگان تجاری لیدز

(Total 1 Votes : 5 of 5)

26 / 07 / 1397
ساختمان شرکت دوربین مداربسته داهوا در چین دفتر مرکزی داهوا

Dahua برای سرمایه گذاری در توافقات تجاری و تقویت روابط بین شهرها، به نمایندگان[1] تجاری از لیدز خوش آمد می گوید

برای سرمایه گذاری در توافقات تجاری موجود و تقویت رابطه دراز مدت بین منطقه و شهر هانگژو چین، نمایندگان ارشد تجاری از لیدز از دفتر مرکزی جهانی Dahua Technology داهوا تکنولوژی در چین بازدید کردند.

در میان نمایندگان شهر لیدز، افرادی از شورای شهر لیدز، شورای Kirklees، west Yorkshire combined authority ،شورای بردفورد، دانشگاه های بردفورد، لیدز و هادرسفیلد و کسب و کار های منطقه حضور داشتند.  علاوه بر بحث درباره فرصت های کسب و کار مشترک، بازدید کنندگان از تور دفتر مرکزی داهوا از جمله اتاق نمایش عملکرد بسیار پیشرفته[2] آن لذت بردند.

 

تشویق سرمایه گذاری بیشتر

این بازدید به دنبال بازگشایی یک دفتر جدید از طرف بخش بریتانیا شرکت داهوا در لیدز برای ارائه پشتیبانی به توزیع کنندگان محلی، ادغام کنندگان و نصاب ها و همچنین ارائه آموزش و نمایش عملکرد به مشتری ها انجام شد.

 

"ما پیامدهای بسیار مثبت این اقدام را با خبر بازگشایی دفتری جدید در لیدز از طرف Dahua هانگژو دیدیم."

جودیث بلیک، رئیس شورای شهر لیدز می گوید "این ماموریت تجاری و سرمایه گذاری بر روابط طولانی و معتبر ما با شرکای چینی مان بنا شده است. ما پیامدهای بسیار مثبت این اقدام را با خبر بازگشایی دفتری جدید در لیدز از طرف داهوا Dahua هانگژو (سازنده تجهیزات نظارت ویدیویی و دوربین مدار بسته ) دیدیم. آنها به شرکت هایسنس[3] و Fosun مالک silver cross پیوستند که دفتر مرکزی خود در برتانیا را در لیدز قرار داده اند. ما می خواهیم مشوق سرمایه گذاری و تجارت بیشتر بین شهرهایمان باشیم."

 

بخش تکنولوژی دیجیتال

جیسون ژائو، معاون شرکت داهوا در بخشی از سخنان خود به هیئت نمایندگی گفت "ما از اینکه جزئی از این پیشرفت تاریخی هستیم (برقراری رابطه با لیدز حتی قبل از اینکه وارد بازار بریتانیا شویم) به خود می بالیم. سه سال پیش، ما اولین دفتر بریتانیا خود را با چند نفر و تعداد کمتری از کارمندان محلی افتتاح کردیم. در این سه سال گذشته رشد چشمگیری داشته ایم و هم اکنون 40 نفر بازارهای برتانیا و ایرلند را پوشش می دهند. سه نفر از آنها کارمندانی هستند که از منطقه لیدز و اطراف آن استخدام شده اند. "

شهر های هانگژو و لیدز از سال 1988 در زمینه های کسب و کار، آموزش و پروش و فرهنگ با هم همکاری داشته اند که نتیجه آن برقراری رابطه میان بسیاری از کسب و کارها و مراکز دولتی شده است. منطقه شهری لیدز نقاط Barnsley، Bradford، Calderdale ، Craven، Harrogate، Kirklees، Leeds، Selby،  Wakefield و York را در بر می گیرد و دارای یک برنامه 1 میلیارد پوندی برای افزایش کار و رشد در سراسر منطقه است. همچنین بزرگترین مرکز مالی محلی بریتانیا در آن قرار گرفته است و دارای بخش تکنولوژی است که هم اکنون بیش از 6.6 میلیارد پوند ارزش دارد.

  


[1] Delegate

[2] Cutting edge

[3] Hisense