افتتاح نمایندگی رسمی داهوا در کشور مجارستان

(Total 1 Votes : 5 of 5)

29 / 07 / 1397
دفتر دوربین مداربسته داهوا

Dahua Technology دفتر خود در مجارستان را باز کرده تا به بازارهای اروپا، سرویس بهتری ارائه کند

شرکت داهوا تکنولوژی، تامین کننده راهکار[1] در صنعت دوربین های مداربسته، بازگشایی مرکز تامین اروپایی خود در Zalaegerszeg مجارستان را با مراسمی در 18 سپتامبر جشن گرفت.

مراسم آغاز به کار این مرکز با حضور معاون وزیر روابط اقتصادی خارجی در وزارت تجارت و روابط خارجی، دکتر Petra Ponevacs-Pana با همراهی آقای Zhou Xinjian مشاور روابط اقتصادی و تجاری سفارت چین در مجارستان و آقای Zoltan Balaicz شهردار Zalaegerszeg کلید خورد.

نمایندگان Dahua داهوا از جمله کالین ونگ مدیر عامل CEE و Nordic در Dahua Technology و جیسون ژنگ رئیس مدیریت عملیات تامین خارجی داهوا به همراه پخش کنندگان[2]  Dahua مجارستان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

افزایش در تولید ضبط کننده ها و دوربین های مداربسته

مرکز تامین اروپایی Dahua Technology از طریق سرویس های تدارکات مرکزی و مونتاژ محلی، به بازارهای اروپایی سرویس مشتری بهتر و تحویل سریعتر را ارائه خواهد کرد. این مرکز توسط شریک داهوا که مسئول انبار کردن، تولید و تدارکات است اداره می شود.

 

تولید ضبط کننده ها از 300  Pcs در روز به 500  Pcs در روز افزایش خواهد یافت و این تعداد برای دوربین ها 700 تا 900 Pcs در روز خواهد بود

در اولین مرحله، پروژه با 3000 کیلومتر مربع شروع به کار می کند و در طول دو سال بر اساس انتظارات Dahua Technology برای رشد کسب و کار در آینده، 30 تا 50 درصد افزایش می یابد. بر اساس این برنامه، تولید ضبط کننده ها از 300  Pcs در روز به 500  Pcs در روز افزایش خواهد یافت و این تعداد برای دوربین ها میانگین 700 تا 900 Pcs در روز خواهد بود. در رابطه با فعالیت های توزیعی Dahua Technology، این شرکت قصد دارد تا سال 2020 سرویسی را بر پا کند که توانایی مدیریت ارسال 150000 تا 250000 محموله دستگاه در ماه را داشته باشد.   

 

داشتن نقش کلیدی در گسترش کسب و کار

این پروژه در مراحل مختلفی شروع به کار می کند: ابتدا با انبار کردن و تولید شروع  می شود. سپس سرویس های سفارشی سازی[3]، تدارکات اروپایی و سرویس های خرید آغاز به کار خواهند کرد.

جیسون ژنگ می گوید "مرکز تامین اروپایی داهوا در برنامه های رشد اروپایی کمپانی نقشی کلیدی دارد. شرکت فرصت های زیادی را برای رشد بیشتر در این بازارها می بیند و برپایی یک خط مونتاژ و مرکز تدارکات قدمی اساسی برای سرویس دهی بسیار رقابتی به این بازارها است."

جهانی سازی استراتژی اصلی Dahua داهوا است که با نقاط عطف[4] بومی سازی در حال رشد تقویت می شود. با وجود ماموریت "فراهم کردن جامعه ای امن تر و زندگی هوشمندانه تر"، Dahua به تمرکز خود روی "نوآوری، کیفیت و سرویس" برای سرویس دهی به شرکا و مشتری ها در سراسر دنیا ادامه می دهد.

    

 

[1] Solution

[2] Distributer

[3] Customization

[4] Milestone