شرکت دوربین مداربسته داهوا پروژه heat of the city را به دنیا معرفی می کند

(Total 1 Votes : 4 of 5)

14 / 11 / 1397
شرکت داهوا

شرکت Dahua، استراتژیِ «قلب شهر» را در نمایشگاه Intersec Dubai 2019 به دنیا معرفی می‌کند

داهوا، دومین تولید کننده بزرگ صنعت دوربین مدار بسته دنیا، استراتژیِ قلب شهر (HOC) خود را به بازارهای خارجی در Intersec 2019 در دبی معرفی می‌کند. متخصصان صنعتی، مشتریان داهوا و دلال‌ها از درگاه‌های تجاری و همچنین رسانه‌های عظیم از مناطق نزدیک گرد هم آمده‌اند تا فروش Dahua HOC در سرتاسر دنیا را شاهد باشند.

Xin Chen، مدیر عمومیِ شرکت دوربین مداربسته Dahua در خاورمیانه (FZE)، کنفرانس آغاز به کار را ایجاد کرده و استراتژیِ جدید خود را با مشتریان در میان گذاشته و می‌گوید: «آوردن HOC به بازارهای خارجی نه تنها کاملاً موقعیت پیشروی داهوا در ایجاد تحولات شهر هوشمند، بلکه همچنین تمایل طولانی مدت ما برای خدمت رسانی به بازار خاورمیانه را بر اساس مأموریتی که برای ایجاد جامعه‌ی ایمن‌تر و زندگیِ هوشمند‌تر داریم نشان می‌دهد».

چهارچوب شهر هوشمند

Nash Zhang، متخصص امنیت عمومی از مرکز تجارت‌های خارجیِ فناوریِ Dahua، یک گزارش با جزیئات کامل در مورد HOC ارائه کرده و می‌گوید «شهر هوشمند توسعه‌ی سریعی در ده سال پیش تجربه کرده و وارد مرحله‌ی توسعه‌ی جدیدی با چهارچوب شهر هوشمند 2.0 شده است. با این همه، مسائل و چالش‌های بسیاری حل نشده باقی مانده‌اند. برای مثال، سنسورهای پسیو و هوش جزئی، جزیره‌ی داده و تهدیدهای امنیتیِ شبکه‌ی شدید چالش‌های مهمی هستند. در عین حال، نحوه‌ی به کار گیریِ منابع شهریِ جدید به نام «داده» برای کمک به تصمیم گیری ساخت و برنامه‌ریزیِ شهری نیز به یک موضوع مهم تبدیل شده است».

«برای حل این مسائل، اندیشه‌ی HOC را پیش می‌کشیم، که دارای طراحیِ سطح بالا از بین صدها پروژه‌ی شهری است. و ما بر این باور هستیم که بخش اعظم 5 فناوریِ برتر، هوش مصنوعی، داده‌ی کلان، رایانش ابری، اینترنت اشیا و 5G باعث می‌شود شهر هوشمند 3.0 تکامل یافته و تغییرات جدیدی در زندگیِ ما داشته باشند.

موتور توسعه‌ی شهر هوشمند

قلب شهر که ابتدا در Security China 2018 ارائه شد، یک موتور وسعه‌ی شهر هوشمند بود که توسط سنسور فول، هوشمندیِ فول، رایانش فول، و اکو سیستم فول پشتیبانی می‌شود. این سیستم ساخت 1 پلتفورم، 2 مرکز و N برنامه (1+2+N) را به عنوان چهارچوب شهر هوشمند جدید برای کاربرد در سطح شهر، صنعت و تجاری را تحقق می‌بخشد.

با طرح سطح بالا و ارائه‌ی چهار قابلیت به شهرها برای توسعه‌ی توسعه‌ی شهری، دستیابی به «بهره‌ی افزایش یافته، مزایای افزایش یافته و تجربه‌ی بهینه شده، HOC از قواعد طراحیِ عمیق «حل نقاط دردسر تجاریِ مشتری و ایجاد ارزش اقتصادی، تجاری و اجتماعی از طریق ساختارهای منظم و علمی استفاده می‌کند و از جنبه‌ی جهانی عمل می‌کند».

این استراتژیِ نوآوریِ فناوریِ قدرتمند، برنامه‌ریزیِ تجاری سطح بالا، طرح شبکه‌ی کامل، و سرویس‌های عملیاتی را با هم ترکیب می‌کند که راه‌حل‌های ابتدا تا انتها را با فناوری‌های پشتیبان مانند هوش مصنوعی، یادگیریِ عمیق و اینترنت اشیا ارتقاء داده و تقریباً تمام جنبه‌های زندگیِ شهری را پوشش دهد، و بنابراین، عملیات‌های شهری را بهبود داده و باعث شود شهر هوشمند‌تر شود.

نوآوری‌های هوش مصنوعی، رایانش ابری، اینترنت اشیا

بازدیدکنندگان نوآوری‌های کاملاً دقیق این شرکت در حوزه‌ی هوش مصنوعی، یادگیریِ عمیق، رایانش ابری و اینترنت اشیا را بررسی کرده و دیدند که چطور این فناوری‌های نوین را می‌توان به راه‌حل‌های صنایع عمودیِ مختلف تحت پشتیبانیِ HOC مانند شهر ایمن، فروشگاه‌های هوشمند، ساختمان هوشمند، انرژی هوشمند و غیره در غرفه‌ی S1-G12 متعلق به Dahua اعمال کرد. به علاوه، محصولات اصلیِ Dahua از جمله چراغ قطبی، حرارتی، پانورامیک، HDCVI 5.0 و برند مصرف‌کننده‌ی Imou نیز نمایش داده شدند.

در کنار استراتژیِ قلب شهر، فناوریِ Dahua همچنین بر روی نوآوری‌های فناوری، بینش‌های صنعتی عمیق و تمایلات فناوری تمرکز می‌کند که راه‌حل‌های ابتدا تا انتها و ارزش‌های واقعی برای مشتریان جهانی عرضه کند که جامعه‌ای ایمن‌تر و زندگیِ هوشمندتری به ارمغان می‌آورد.

 

بیشتر بخوانید:

نمایندگی رسمی داهوا

قیمت داهوا