تکنولوژی جدید دوربین های مداربسته داهوا HDCVI 5.0

(Total 1 Votes : 5 of 5)

16 / 08 / 1397
دوربین مداربسته داهوا dahua

تکنولوژی Dahua`s HDCVI 5 وضوح فوق العاده، هوشمندی و ویژگی­های امنیتی خود را به رخ می­کشد

شرکت داهوا با افتخار HDCVI 5.0 را با آخرین بخش یک مجوعه انقلابی برای صنعت دوربین مداربسته جهان که در سال 2012 آغاز شده به دنیا معرفی می­کند، که وضوح، هوشمندی و امنیت را تا سطح بی­ سابقه­ ای بالا برده است.

برای آن­هایی که هنوز با این زمینه آشنایی ندارند، هیچ نیازی به استفاده از کلمات تخصصی نیست .فقط کافی است تصور کنید یک مامور امنیتی استخدام کردید که حتی در تاریکی شب قادر به دیدن همه چیز هست، کسی که ممکن است قادر به تشخیص هر صورت و همه آن­ها هر هنگام که ظاهر شدند با اسم درست الصاق شده باشد، کسی که به اندازه کافی برای تشخیص تهدیدهای بالقوه در نزدیک شما با هوش است و به اندازه کافی شجاع است که به صورت خودجوش واکنش نشان دهد، کسی که 7 روز هفته و 24 ساعت خسته نمی­شود. داشتن چنین گارد امنیتی یک معجزه نیست. تکنولوژی اچ دی سی و ی آی Dahua's HDCVI 5.0 تمامی نقاطی که گفته شد و حتی بیشتر از آن­ها را هم برآورده می­کند.

تحلیل هوشمند

سیستم تحلیل هوشمند را که اشیای ناچیز مانند حیوانات[1]، حشرات، برگ­ها، نور، قطرات باران و ... را فیلتر می­کند، به رخ می­کشد

با توجه به حقایق و اعدادی که مزایای مختلف که HDCVI 5.0 برای شما می­آورد، شامل HDCVI Active Deterrence Camera, 4K/5MP/1080P Starlight HDCVI Camera, 1080P Full-color HDCVI Camera and HDCVI 4K & H.265 AI XVR است. هنگامی به صورت ترکیبی استفاده می­شوند، آن­ها از مشکلات امنیتی شما در 5 زمینه محافظت می­کنند.

H.265 AI XVR می­تواند خطرات بالقوه بر مبنای حرکت قابل تنظیم، قوانین دخول بدون اجازه و سیم تله را تشخیص دهد. سیستم هشدارهایی به کاربران در هنگام رخ داد حرکات ناخواسته می­فرستد. علاوه بر این سیستم تحلیل هوشمند خود که اشیای جزئی مانند حیوانات، حشرات، برگ­ها، نور، قطرات باران و ... را فیلتر می­کند، به رخ می­کشد که هشدارهای اشتباه را کاهش داده و اجازه تمرکز بر روی تهدیدات واقعی که افراد و وسایل نقلیه هستند را به کاربران می­دهد.

تقویت راندمان­های نظارت

HDCVI 5.0 قادر است تعیین کند که آیا یک چهره در ویدیو مورد نظارت وجود دارد و ان را مجددا با چهره­های نگه­داری شده در بانک اطلاعاتی برای دیدن اینکه آیا به یک مهمان مشکوک یا تشخیص داده شده بر مبنای لیست­های سیاه/سفید کاربر اختصاص دارد یا نه و واکنش­های متناظر را که ممکن است هشدار یا یک عبور آزاد بدون چک کردن دستی در کنترل ورودی باشد، از خود نشان دهد.

سیستم از تشخیص صورت 24 تصویر در ثانیه و 20 بانک اطلاعاتی با حدود 100000 تصویر چهره در مجموع پشتیبانی می­کند

دقت کاملا تضمین شده و بهینه بودن فرآیند، سیستم از تشخیص چهره 24 تصویر در ثانیه با 20 بانک اطلاعاتی تا 100000 تصویر چهره در مجموع پشتیبانی می­کند. با ویژگی اطلاعات استخراج شده از چهره­های هدف مانند جنس، سن، عینک، ماسک، ریش ابزارها تشکیل شده، ابر داده انجام جست­وجوی هوشمند توسط مقایسه بین شئی مدل شده و بانک اطلاعاتی[2] یا تطبیق با ویژگی شناسایی را ممکن می­سازد که به طور چشم­گیری دقت و بهره­وری را تقویت می­کند.

ویدیو زمان واقعی و تائید صدا

علاوه بر این، ابر داده همچنین کمک زیادی به سیستم عامل­هایی که اجازه کاربردهای تجاری بالقوه آزاد شده توسط بخش­های سوم را می­دهند، می­کند. لذت بردن از PIR و تشخیص حرکت دوگانه که دقت را بهبود داده و فضای نگه­داری برای ضبط حرکت بر مبنای تشخیص را کم می­کند، HDCVI 5.0 نه تنها می­تواند هشدارهای واقعی به کاربران در زمان ارسال کند، بلکه به مزاحمان با نور سفید در منطقه هشدار می­دهد. پس سیستم مثل یک سگ نگهبان است که نه تنها نگاه می­کند بلکه پارس هم می­کند.

علاوه بر این، باهم با هشدارهای ارسال شده برای کاربران در زمان واقعی، تائید دیداری شنیداری با ویدیوهای HDCVI، سریع­ترین مدرک از آن چیزی است که واقعا رخ داده است. برای HDCVI تاریکی بهانه نیست. با دوربین ­های مداربسته نور ضعیف در محدوده 1080Pتا 4K و تمام رنگی، که دارای سنسور با عملکرد بالا و لنز با دهانه بزرگ­تر هستند، سیستم می­تواند تولید مجدد از رنگ بالا و عملکردی حساس به نور ایجاد کند که منجر به تصاویر با رنگ­های زنده و روشن­تر می­شود و نیازهای بازدید در محیط­های با نور کم مانند فضاهای پارکینگ، خیابان­های شهری و ... را برآورده می­سازد.

تکنولوژی فرآیند پیشرفته

 داهوا Dahua Technology همیشه تاکید زیادی بر روی نوآوری، کیفیت و خدمات داشته است

دوربین مدار بسته تمام رنگی اجازه بازدید رنگی 24 ساعته و 7 روز هفته برای جمع­آوری اطلاعات رنگی مانند رنگ پوشش وسایل نقلیه را می­دهد. حتی در تاریکی کامل، سیستم هنوز کارآیی دارد که به لطف جبران نور با Smart IR ( برای دوربین­های نور ضعیف معمول) یا Smart White Light (برای دوربین­های مدار بسته تمام رنگی) است. تصاویر جمع آوری شده پس از تکنولوژی پردازش پیشرفته برای کاهش اختلالات در زمان حفظ کردن با کثیفی کم و جزئیات واضح، مواد مفیدی برای تحلیل­های هوشمند بیشتر هستند.

همچنین باید توجه داشت که HDCVI 5  تمامی ویژگی­های سیستم HD-over-Coax  شامل ارتقا یکپارچه و سهولت در استفاده را حفظ کرده است. همچنین استقرار سیستم را با ویژگی­های عملی به عنوان H.265+ رمزگذاری و انتشار صدای باکیفیت، ساده­تر کرده است.

به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته در جهان شرکت داهوا Dahua Technology همیشه بر روی نوآوری، کیفیت و خدمات تاکید داشته که طبیعتا منجر به ایجاد راه­حل­های همیشه در حال تکامل HDCVI شده است. آخرین HDCVI 5 دیگر نقطه عطف در مسیر نهایت جهانی Dahua’s است که توان  جامعه[3] امن­تر و زندگی هوشمندتر را ایجاد می­کند.

 

[1] animals

[2] database

[3] society